Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
cupcake profilbild

cupcake

Kvinna ·

22 okt, 2010

framförbröst växer lite också- mina 700cc

Bröstförstoring

Hej tjejer! Nu är mina bröst över 20 dagar. Vill bara visa att framförbröst också kan växa lite. Tycker i alla fall att min gjort (gör) det. 1:a bilden är tagen idag 2:a bilden med blåmärken är tagen när de är några dagar gamla. Fler bilder för de nyfikna finns om ni går in på min profil. Kram på er

20

Sortera efter

cupcake

Kvinna ·

22 okt, 2010

Attans, bilderna kom i fel ordning men ni ser ju vilken som är med blåmärken o vilken som är utan :-)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

22 okt, 2010

jättesnygga! ja de växer nog lite med framför med :) är kanske lite spända i början o de blir lite större när huden töjjs! :) du borde va jättenöjd!

Gilla

vimijo

Kvinna ·

22 okt, 2010

Ja, dom ser faktiskt ut att ha växt lite. Stora och fina var dom i alla fall!!!

Gilla

vimijo

Kvinna ·

22 okt, 2010

Ja, dom ser faktiskt ut att ha växt lite. Stora och fina var dom i alla fall!!!

Gilla

cupcake

Kvinna ·

22 okt, 2010

Malin88, TACK! Jag är nöjd men är lite orlig över ripplingen (skrev om den i en annan tråd). Men Calle tror att den försvinner så småningom. *håller tummar o tår* Vem vill ha buckliga tuttar? :-( Du har nog rätt i att det är att huden som gör att även framförbröst är mindre i början. Någon som vet någon bra salva mot bristningar? Har några små som smyger sig på..
Gilla

Malin88

Kvinna ·

22 okt, 2010

får hoppas det. jag har med rippling fast bara på utsidan av brösten o syns bara lite när jag böjjer mig. men är orolig de blir värre. de är en del hud som ska töjjas riktigt över implantatet så de blir säkert jämnare sen. mina va skitbuckliga i början. gjorde en tråd om min db där de såg väldigt kantiga ut, men de försvann så får hoppas din rippling gör de med! jag har använt weledas havandeskapsolja, men den ska man nog börja ta innan operationen. undrar om man kan göra nåt åt de efter :/ men alltid bra o smörja
Gilla

ollie

Kvinna ·

22 okt, 2010

shit vad snygga!

Gilla

vimijo

Kvinna ·

22 okt, 2010

locobase repair är väl bra för att förebygga bristningar.

Gilla

cupcake

Kvinna ·

22 okt, 2010

vimijo skrev:

locobase repair är väl bra för att förebygga bristningar.

Kan man använda det nu också? När bristningarna börjat smyga sig på? Ollie: Tack! Dina är inte så tokiga heller;-) Riktigt snygga!
Gilla

vimijo

Kvinna ·

22 okt, 2010

Absolut. Bäst är ju såklart att smörja innan och efter i förebyggande syfte. Men om du sätter igång nu så är det ju helt klart bättre än inget.

Gilla

Anonym användare

22 okt, 2010

Wooow dina boobs är värkligen jättefina 👍

Gilla

Anonym användare

29 okt, 2010

Hoppas att mina växer lite med, men jag har redan utstrechad hud så kan tänka att det redan är liksom..fritt fram och att dom blev klara hyfsat på en gång, spännande se.

En fråga snabbt utan att kapa nån annan tråd Cupcake, när fick du börja använda bh? Callebröst och framför liksom, har inte frågat själv nämligen! Man är ju såååå sugen!

Gilla

cupcake

Kvinna ·

29 okt, 2010

Nath: Om jag inte minns fel sa Calle 6 månader med hänsyn till ärrläkning. Men frågan är om jag kan hålla mig så länge. Har skitont under vänster bröst helt plötsligt ska kolla upp det nästa vecka. Vi kan Pm:a eller så får du skriva i min "blahablaha-tråd om allt möjligt" ;-)
Gilla

Anonym användare

09 okt, 2011

Ju större implantat destu mer hud måste strechas ut om destu mer växer dom efter dom läkt e det så?ja har bara 200 kan dom växa ändå ?:(ärligt
Gilla

Anonym användare

09 okt, 2011

Är det bara felmärkt på bilderna?? Står ju 500/550cc på bilderna?? Vilket som helst så är dom jättefina!!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

09 okt, 2011

Chrizzy75 skrev:
Är det bara felmärkt på bilderna?? Står ju 500/550cc på bilderna?? Vilket som helst så är dom jättefina!!

cupcake har tagit bort sina bilder på 700cc. de är 500/550cc på de bilderna :)

Gilla

Anonym användare

09 okt, 2011

Malin88 ; oki , tack. Synd, nyfiken att se så mkt bilder som möjligt på stora implantat då jag snart ska byta
Gilla

Malin88

Kvinna ·

09 okt, 2011

cupcakes bröst va jättefina! men hon är 180 lång ä bär upp det väldigt bra. men annzz har 705cc annars o bär upp det snyggt med trots hon är kortare.

men det är svårt o hitta bröst i större storlekar

Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

09 okt, 2011

hej, jag kan inte se bilderna :(

Gilla

Malin88

Kvinna ·

10 okt, 2011

Hon har tagit bort dom. Detta är en gammal tråd
Gilla