Chihuahua81
Kvinna ·
Från 260 hp till 445 hp
Hej Ska opereras i september och undrar om stl är så kluven... Kommer jag se någon skillnad efter att ha tagit ut mina 260 cc hp och bytt ut implantaten till 445 hp?
Sortera efter

Alma27
Kvinna ·
Hej! Det tror jag att du gör, jag ska byta mina oxå nu 23 sept! Jag har 330 mellan profil men ska öka till 525 högprofil! Jag hoppas att jag kommer se skillnad haha! Lycka till
Gilla

sommartjejen
Kvinna ·
Det borde du göra. Jag ska med byta från 305cc mp till mentor 450 cc hp . Längtar tills dess :-)
Lägg gärna ut bilder, hade varit kul att se hur skillnaden blir. :-) lycka till!
Gilla

9April
Man ·
Ja, går du upp mer än 150-200 cc kommer du märka skillnad. Ja gick upp 100 cc vid min korr. Byttemärke o ökade bredden endast.
Gilla

sommartjejen
Kvinna ·
9April skrev:
Ja, går du upp mer än 150-200 cc kommer du märka skillnad. Ja gick upp 100 cc vid min korr. Byttemärke o ökade bredden endast.Gilla

9April
Man ·
Min mening var inte att få större storlek. Var nöjd med putet men skulle korra klyftan o behövde då bredare implantat. Har ungefär samma stl, ibland en stl större. Har mer sideboobs nu men har också 1,4 cm bredare implantat än min egen bredd så de e inte så konstigt:-)
Gilla

sommartjejen
Kvinna ·
Såg nu att jag skrev fel, 150 går jag upp. Okej då är de inte så som jag. Jag vill inte ha med bröst utåt sidorna bara mer put. Få se vad de landar på :-)
Gilla

Jenn
Kvinna ·
Hej tjejer
Jag ska göra op 10/10 på laser och estetik. Nyfiken på varför ni vill ha hp nu istället för mp? Min läkare tycker jag skulle välja runda moderate plus 400. Ångrar man sig om man inte tar hp? Vill ha naturligt men lite fejk och framför allt fylla ut upptill ( överpolen)??
Kram
Gilla

9April
Man ·
Hp väljer man om man vill att brösten ska sticka ut mer från kroppen i profil. Mp är mer diskreta. Beror lite på ens kropps utseende också tycker jag. Man vill kanske ha lite mer put om man e lång eller lite större.... Eller om man vill ha lite mer tydlig förstoring som syns tydligare... Så tänker jag:-)
Gilla

sommartjejen
Kvinna ·
Precis som 9april säger. Jag märker det tydligare ju längre tiden går. Ser man brösten från sidan så är de ganska platta, inte så farligt från ena sidan men andra. Jag är ute efter mer put.
Gilla

Chihuahua81
Kvinna ·
Tack för alla svar... Jag hoppas verkligen att det kommer att bli skillnad... Kommer öka ca 2 cm i diameter och 2 cm på höjden ... Visst låter det lite men kanske är stl blind... Överväger att ta 470 istället för 445 ... Det är ca 4 veckor kvar innan min operation ... Är så förväntansfull ich samtidigt kluven över stl ...
Gilla

9April
Man ·
Hur lång är du? Vad väger du?
Gilla

Chihuahua81
Kvinna ·
Jag väger 48 kg och är 153 cm
Gilla

9April
Man ·
Ja men då blir nog 400-500 cc bra
Gilla

ida2
Kvinna ·
9April skrev:
Min mening var inte att få större storlek. Var nöjd med putet men skulle korra klyftan o behövde då bredare implantat. Har ungefär samma stl, ibland en stl större. Har mer sideboobs nu men har också 1,4 cm bredare implantat än min egen bredd så de e inte så konstigt:-)Gilla

9April
Man ·
Ja det upplever jag:-)
Gilla