Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sannaw

Sannaw

Kvinna ·

Från 300 till 400?

Bröstförstoring
Hej. Någon här som bytt implantar från ca 300- ca 400. Hur pass stor skillnad blir det i storlek? Känns dem mer fylliga? Många säger att 100cc skillnad knappt syns, men det borde ju vara större procentuell skillnad på att byta 100 med små bröst än med väldigt stora? Någon som vet ? :)
13

Sortera efter

Epos

Epos

Kvinna ·

Jag gick från 375 koksalt till 500 HP o jag själv märker ingen direkt skillnad, tyvärr!
Gilla
Sannaw

Sannaw

Kvinna ·

Vad tråkigt =/ Verkar vara väldigt svårt att få samma storlek som man vill.

Tycker verkligen 400 är stort på andra tjejer som är korta och smala, och 300 syns knappt alls på mig : (
Gilla
Epos

Epos

Kvinna ·

Du har inte opererat dig än eller? Om du tycker 300är litet o 400 för stort, ta nått mellanting då? Tar du bakom muskeln så försvinner väl ca 50 oxå? Typ alla jag känner som har opererat sig ångrar sig att dom inte tog större!
Gilla
Sannaw

Sannaw

Kvinna ·

Joo, jag är opererad för ca 6 månader sedan. Känner att mina är lite för små, eller kanske inte för små. Men jag vill ha mer fyllighet, och detta är något som jag stör mig på. Så jag vill fixa det, dock vet jag inte alls vad jag ska välja att byta till för implantat. Har nu 300 mentor Hp bakom. Några förslag? Vill fortfarande ha någorlunda naturliga bröst men med lite mer fyllighet. Jag har kollat hur mycket bilder som helst, upp till 400 tror jag kan passa mig, sedan tror jag att det ser fixat ut på en gång och jag vill helst inte att alla ska veta om det :)
Gilla
Epos

Epos

Kvinna ·

Finns ju ultra high profile oxå. Hade jag varit du hade jag bytt till mer än 100cc iaf. 450kanske? Tycker du ska ringa till kliniken du har varit på o prata med dom eller boka en konsultation
Gilla
Epos

Epos

Kvinna ·

Du har inga bilder på din sida eller?
Gilla
Lauren01

Lauren01

Kvinna ·

Hej :-) bytte från 350 till 550 cc för två veckor sedan . Är så sjukt glad att jag gick upp hela 200 cc för nu fick jag precis de fylliga och sköna klyftan jag eftersökte. Men ingen annan än jag själv och min man Kan se detta ... Så jag tror inte du behöver känna att de blir dubbelt så stora och väcka uppmärksamhet. För egen del känns det som jag kommer använda tunnare bh nu och inte samma push up som jag hade innan - därmed är det totala Putet detsamma och ingen annan än jag vet vad som gömmer sig under tröjan :-))
Gilla
Epos

Epos

Kvinna ·

Lansen oxå ska till lägga att det är inte nån som sett, som inte redan vet det då att jag har opererat mig!
Gilla
Trust

Trust

Kvinna ·

Lauren01, hur kändes det efter andra operationen? Mer ont eller annat som va annorlunda? Jag funderarockså på att byta storlek. Har 350 nu och vet inte. Kirurgen är orolig för rippling om jag går över 450. Skulle va intressant att få se bilder hur stor förändring det blir! Har du några att lägga in?
Gilla
Lauren01

Lauren01

Kvinna ·

Trust, det var minde smärta. Betydligt mindre . Blev heller aldrig svullna eftersom fickan redan fanns ... Enda som kändes var stygnen i några dagar men inte den klassiska muskelvärken. Har tagit bilder och ska försöka lägga upp dem .... Ngn som vet om man kan göra det via IPad?
Gilla
Trust

Trust

Kvinna ·

Okej, tack! Väntar med spänning på bilder:-)
Gilla
Sannaw

Sannaw

Kvinna ·

Väntar också med spänning : ) Vad skönt att höra att det inte är lika smärtsamt, för det minns jag att det var första gången. Jag ska på ny konsultation om 4 veckor, får se vad han tycker är "minsta möjliga" uppgång. Tycker att 450 låter stort för en smal och liten tjej, vill inte att alla ska se att det är fejk på en gång, men det kanske inte blir så :)
Gilla
Jagsh

Jagsh

Kvinna ·

lauren01 Skulle också villa se bilder från dina 350 till 550! Vill också öka storlek.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem