jossie
Kvinna ·
Från 375cc till 450cc,nån skillnad?
Har 375 cc idag men ska in och göra ännu en korr och funderar på att byta upp mig lite när man ändå är igånMen min fråga är om det blir någon skillnad eller måste man upp mer? Jag vill inte ha super stora boobs men jag tycker att 375cc är lite för naturligt.
Sortera efter

systerrosa
Kvinna ·

Anonym användare
Tror oxå du måste lägga in lite mer för att det ska bli skillnad. 150cc mer minst skulle ja själv tippa på för att det ska bli någon skillnad:)

Anonym användare

vimijo
Kvinna ·
Jag tror som alla andra att 450 blir en väldigt liten skillnad. Kanske ska du ta lite mer om du ändå ska byta storlek.
Sedan har jag en annan fråga till dig. Ser att du har korrat bo. Är det det du ska korra igen eller är det något annat? Jag har precis korrat bo och tycker att det verkar så vanligt att man får göra det flera gånger...Det har jag inte lust med :/

Malin88
Kvinna ·
du komemr inte se nån skillnad. min kirrug sa om jag bara ökar med 100cc ser man bra skillnaden precis efter men den kommer man inte märka nån skillnad när svullnaden lagt sig. du bör gå upp minst 150cc iaf :)

jossie
Kvinna ·
Ja det är en djungel detta. Vet inte riktigt om man kan kalla det BO denna gång, men det ena bröstet har "fastnat" lite högre upp och det stör mig så då tänkte jag fixa det.Men när man ändå är igång så tänkte jag byta från mentor runda till mentor HP .Är det nån som har det? Är dom mycket "toppiga"?

Anonym användare
jag har 440 o frågade om 500 o noget villa va bra men han visade mej et 200cc och holdt fingrana over 1/4 o sa at det va skillnaden o det villa varit o lura mej o sa at jag iaf måtte up i 630 for o se non skilnad, det villa bara bli nogon mm i profil skilnad, o mkt mer med 630 tror du borde øka med iaf 200 for och få nogen skillnad som e vardt priset
Har 375 cc idag men ska in och göra ännu en korr och funderar på att byta upp mig lite när man ändå är igånMen min fråga är om det blir någon skillnad eller måste man upp mer? Jag vill inte ha super stora boobs men jag tycker att 375cc är lite för naturligt.
Om du nu tycker dina ser naturliga ut så tycker jag nog absolut att du ska lägga i lite mer än 450cc tror inte skillnaden blir jättestor :)