Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kiss profilbild

kiss

Kvinna ·

01 feb, 2013

Från 450cc moderate + till 600cc hög?

Bröstförstoring

Funderar på att öka från 450cc moderate plus profil coh 1 med mått 13,7 å 4,1 i put Till 600cc hög coh2 med mått 14,0 i bredd å 5,7i put? Ngn idé? Ngn som gjort liknande? Kan inte ha bredare implantat då risken att skinnet mellan dem lyfts upp, har kanske 1-1,5 cm mellan brösten när jag står upp betydligt mer om jag ligger såklart! Men 600cc hög blir bara 3mm bredare å 1,5mm på var sida så borde gå tycker jag? Å 1,6cm i put. Risken är att ärren åker upp lite På brösten istället för i vecken då brösten redan sitter så högt upp så han inte vill höja dem mer! Å det e ju ej kul! Hoppas ni orkar läsa å svara! Behöver verkligen råd å tips!!

10

Sortera efter

Bella73

Kvinna ·

01 feb, 2013

Jag hade 450 mp och har bytt till 650 hp. Kanon nöjd:-)
Gilla

kiss

Kvinna ·

01 feb, 2013

Grattis vad kul :) höjde de dina bröst? Lr hur blev det med ärren?
Gilla

kiss

Kvinna ·

02 feb, 2013

Ngn mer?
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

02 feb, 2013

Jag har bytt från 440 HP till 590 UHP, nöjd! :) Hade absolut inte velat ha större iaf :P
Gilla

kiss

Kvinna ·

03 feb, 2013

Okej kul, grattis ;) ville du ha större vid bytet lr var det pga ngt annat du gjorde en om op? Jag vill ha lite större å har gjort en ökning på 140cc innan å såg lite skillnad, men Tror ändå det hade räckt med ytligare en sån ökning om jag ändra profilen! ? Men blev rädd när han sa att ärren kan hamna högre upp än vecket å att man faktiskt kan förstöra istället! :(
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

03 feb, 2013

Storleksbytet var främst för att fylla upp min något tomma vävnad och få bort DB. Det blev lyckat :)
Men jag hade inget emot att de blev lite större. Jag upplevde mina förra implantat som lite platta upptill, men nu är det mer fylligt.
Om det räcker med 140cc i ökning beror på vilken förändring du vill ha. Men om du bara vill ha lite större så borde det räcka med 140cc.
Gilla

kiss

Kvinna ·

03 feb, 2013

Mm hoppas det å vet ju iaf att jag inte kan ha större sen så! Å servile bog skillnad då allt i princip hamnar i putet! Ändå orolig för det med ärren å att ripplingen ska bli värre :/ efter det kostar mkt pengar oxå! Så velar å vill bestämma mig till konsultationen!
Gilla

Bella73

Kvinna ·

04 feb, 2013

Mina ärr ärr jätte fina dom syns knappt sitter under bröstvecket pricis .putet blev mycket bättre och en jättefin underpol.Hade kunnat ta 700 också:-)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

04 feb, 2013

Jag ökade från 350 lp till 550hp.. I princip samma bredd men 2 cm mer put.Jättenöjd idag!Blev en märkbar skillnad.Men inte för stort..
Gilla

kiss

Kvinna ·

04 feb, 2013

Rolig ni e nöjda! Men höjde de även era bröst? Han sa att mina bröst redan sitter rätt högt upp å han vill inte höja dem så då blir ju ärren mitt på? Eller så känns det som bröstvårrorna kommer peka neråt ??
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem