Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Från 500cc till 700cc nån annan?

Bröstförstoring

Efter fått barn och ammat opererade jag mig, satte in 500 ml i vaje. Jag är 1,75 och har breda axlar och ser inte för stora ut på mig. Ingen som brukar tro det när jag har kläder på mig. Jag skall nu göra en om operation efter nästan ett år pgr av att både jag å kirurgen tycker i efterhand att jag borde lyft brösten, ena sidan amma jag ner på så de är lite skiljas å skall nu fixa det. Jag skall nu passa på å sätta in större, tänkt på 700cc. Nu har jag 500cc hög profil, med 700 blir skolmaten bara att inlägget är bredare runt om . Jag vill ha ut fyllnaden er på sidorna , de jag funderar på är att med 800 får jag även högre profil men vet inte om jag behöver det? Nån mer med 700-800 cc??:O

3

Sortera efter

Malin88

Malin88

Kvinna ·

jag vet en som lai från 500 till 700cc. hon heter cupcake här på forumet :) hon är 180 lång och bär upp det snyggt. längt slukar ju mkt cc. hoppas du blir nöjd vid din omop :) vad kostar det för dig o byta storlek?

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Jag har bytat från 550 cc till 705 cc. :) men mina var as kalas fula innan andra op så fick göra en korr. Annars hade jag inte bytat..

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för era svar:) jag skall betala 35000 kr för lyft och nya inlägg.....de sa att de var halva priset på fyftet för de inte gjorde det från början och att de är ett lägre pris på inläggen pgr av att de är op inom ett år....men  funderar på om de inte borde bli ännu lägre?...min kompis som gjorde samma ingrepp som jag skall göra nu betala 50000 nånting på samma kllinik.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem