Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MissCharlotte

MissCharlotte

Kvinna ·

Från 50cc till 1500cc!

Bröstförstoring

Hejsan! 

Var det ett tag sen nu.
Men fått hem mina bilder från Bellakliniken, alla bilder sen första gången jag var där 2012 :).
Tycker dte är så kul att titta på före och efterbilder, det är verkligen stor skillnad haha :P.
Fick reda på att jag själv bara hade 50cc innan jag gjorde min första op 2012.
Har gjort en op årligen sen 2012, så 3 år har det tatt.
Jag har även gjort alla mina OP:s hos Johan nordquist på bellakliniken.
Och jag måste säga att han är så galet duktig på det han gör och sista resultatet nu är jag riktigt sjukt nöjd med!
2012 gjorde jag min första OP, la in 700cc - allergan - HP - via armhålan.
2013 gjorde jag min andra OP, la då bara in 210cc och hamnade på en 910cc - perthese - MP - via armhålan + förminskade klyftan (vilket jag nu i efterhand inte var det smartaste pga klyftan blev för tight).
2014 gjorde jag min tredje OP, la då in 600cc och hamnade på en 1500cc - sebbin - UHP - i bröstvecket + fixade klyftan lite till igen så nu är den perfekt mellanrum! 
Men ja, jag måste säga mina bröst jag har nu 1500cc är jag galet nöjd med!
Förväntar mig inte att folk ska tycka om den storleken för alla tycker olika, men brukar säga brösten sitter på mig så det är jag som ska vara nöjd vilket jag är till 100%!
Dock är en önskan att gå upp till minst 2000cc, men det är en annan historia och kostar en del haha!
22

Sortera efter

ida2

ida2

Kvinna ·

De är för tunga för min smak, men kul att du gillar dom :) De på bild nr 2 ser fina ut,  vad har du för storlek där? :)

Gilla
MissCharlotte

MissCharlotte

Kvinna ·

idae_: 

Haha inte alla som kan tycka om så stora :P. bild nr2 hade jag bara 700cc :)

Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

MissCharlotte skrev:

idae_:

Haha inte alla som kan tycka om så stora :P. bild nr2 hade jag bara 700cc :)

Nej de är förstårs sant :) De lär ju få mer uppmärksamhet från killar nu , men är den bra eller dålig?

De jag tänker är att man blir indelad i ett "fack". Ifall nån antytt nåt negativt?

De är som att killar har en typ de vill ha sex med , och en typ de vill vara ihop med - "flickvänsmaterial". Och jag har varit med om en kille

som sa för nån månad sen att han alltid tyckte mer om "små bröst" så att alla killar gillar stora tycks vara en myt.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem