skaran
Kvinna ·
08 maj, 2012
Från 80A - ? om jag tar 250/275, någon som gjort det?
Har velat länge och nu bestämt mig för att göra en bröstförstoring, redan nästa vecka är det dax hos Gunnar i Linköping. På konsultationen framförde jag min önskan en lite diskret men ändå passande storlek. Fick rådet att lägga i 250 (Mentor). Nu vet jag om en kompis som lagt in 250 och jag tycker knappt att det syns på henne. Men vi har ju alla olika utgångslägen. Så himla svårt, vill ju inte ångra mig efteråt och lika lite att de ska bli för stora. Jag har alltså nu en liten A kupa och undrar om någon i min situation (innan op) vill dela med sig? Vad valde du och hur blev det?
Är jätte skraj att det ska bli två runda stirrande bollar också. Å Hjälp då är jag inte glad. Kan man leta efter bilder och ta med till OP dagen? Har någon gjort det eller är det pinsamt att göra det, typ som när man går till frissan ;-)
Sortera efter

mräv
Kvinna ·
08 maj, 2012

Lovely Lily
Kvinna ·
08 maj, 2012
Jag är 160, väger 48-50 och ska lägga in 250, tänkte 200 först men gick upp till 250 eftersom jag ska lägga delvis bakom och lite upplevs "försvinna" vid den placeringen. Men jag vill ha en mycket diskret förändring (helst ingen förändring) men har tomma påsar idag och ska lyfta och ta bort hud samt ta bort lite egen vävnad i ena bröstet och 250 hoppas jag ger mig en fyllig b eler liten C. Jag tycker du ska testa ristestet och vilken placering har du tänkt dig?

chattis
Kvinna ·
08 maj, 2012

mräv
Kvinna ·
09 maj, 2012

chattis
Kvinna ·
10 maj, 2012

Lovely Lily
Kvinna ·
20 maj, 2012

Miss_V
Kvinna ·
21 maj, 2012
250 låter ganska lite tycker jag, har jag opats mig hos Gunnar och jag har lagt in 375cc. De se inte jättestora ut alls! Har bilder i min profil1!

Lovely Lily
Kvinna ·
21 maj, 2012

skaran
Kvinna ·
28 maj, 2012
Det är med viss vemod jag läser era tips...
Har nu för snart en vecka sedan OP och i sista sekund valde jag mellan 300 och 325, det blev 300. Ska kanske vänta med att dra några slutsatser men känns som om det blev för lite på mig :-(
Var så nervös och ville bara få OP överstökad och inte alls fokuserad på rätt storlek. Så tänk till ni som ännu kan! Känns tråkigt att fortsätta sukta efter fina bröst och extra deppigt att ha ont för något som inte känns bra!
Deppigt!

sourcherry
Kvinna ·
28 maj, 2012

skaran
Kvinna ·
28 maj, 2012
Jag har tyvärr redan lagt i 300 :-( Ska ta bort bandaget i slutet av veckan och ser redan att det är för litet på mig. Känns jätte deppigt. Redan då jag åkte hem började jag fundera på hur jag tänkte... Jag har bara mig själv att skylla, kliniken var ju helt klart den bästa jag kunde valt.