Beck2014
Kvinna ·
Från liten A till 375cc
Hej! Jag är en tjej på 23 år som ska göra en bröstförstoring den 30 juli (snart!!) när jag var på konsultation provade jag 375cc high profile mentor inlägg och kirurgen sa att det skulle bli jättefint på mig. Idag har jag knappt en A-kupa, det är luft mellan bröst och kupan i nästan alla mina bh:ar. Jag vill absolut inte få stora bröst utan är ute efter en lite större C-kupa ungefär. Jag har läst om andra som lagt in samma när de haft A-kupa men tycker att vad jag sett på bilder så är de lite för stora bröst för min smak. Samtidigt är jag rädd att om jag går ner i storlek blir det kanske för stort mellanrum?! Vill bara att det ska se naturligt ut! Ska lägga in bakom muskeln, någon annan som gjort mindre, kanske 325cc? Funderar på att ta det istället! Vad tror folk av erfarenhet?
Sortera efter

Johanna-Banana
Kvinna ·

Beck2014
Kvinna ·

gemini
Kvinna ·

plattabruden
Kvinna ·
Spännande! Jag är också plattare än plattast och funderade först på under 200cc, har väldigt lite egen vävnad samt vältränade tuttmuskler så känns som att inget skulle rymmas UNDER därav funderar jag på framförplacering. :)

plattabruden
Kvinna ·
Hur har det gått för dig? :) Spännande att höra..!

snj
Kvinna ·
Jag undrar också hur det har gått för dig och hur det känns. Jag är inne på samma bana som dig, har små bröst i grunden och ska göra en förstoring men är sjukt orolig för att de ska se för stora ut. Jag är ute efter lagomt stora bröst som ser naturliga ut på min kropp.
Åh vilken bra länk du delade med dig av! Jag själv är i samma storlekssits lite grann. Jag ska opereras den 12e augusti och funderar på att lägga in 350 cc. Vi får se hur det går :)