Anna1995
Kvinna ·
21 maj, 2020
Från platt till 400 och uppåt
BröstförstoringHej, Jag har varit på konsultation och då kommit fram till att jag ska ha 425 Mentor high profile bakom muskeln. Jag undrar om det är någon annan här som har gått från platt till runt 400. Jag är rädd att de ska kännas för stora, då jag verkligen vill ha ett naturligt resultat och inte för stora. Någon som kanske t.om har bilder att visa? När jag testade implantatet så kändes de inte för stora, men när jag kollar på före efter här på sidan så ser jag bara väldigt stora bröst. Borde jag kanske köra på mindre? Då den enda skillnaden på implantaten 375,400 och 425 egetnlgien bara var utåt/sidebooben. Såå tacksam för alla svar!
Sortera efter
Catrinast
Kvinna ·
22 maj, 2020
Hannaan
Kvinna ·
24 maj, 2020
Hannaan
Kvinna ·
05 jul, 2020
Mallan1
Kvinna ·
05 jul, 2020
Hannaan
Kvinna ·
05 jul, 2020
Mallan1
Kvinna ·
05 jul, 2020
Anna1995
Kvinna ·
06 jul, 2020
Hade glömt att jag skrivit här, nu har jag varit på två konsultationer och på första blev jag rekommenderad anatomiska 420 cc (eller 495, hjälp). Det var på Nordiska kliniken. Sen gick jag till Akademikliniken och där mätte de bredden till nästan 3 cm mindre och rekommenderade anatomiska 275-330 cc. Värt att notera var att det var samma projektion på implantaten och enbart bredden som skiljer. Så jäkla svårt. Jag fick bättre intryck på Nordiska och tänker köra på det. Frågade min kirurg om vad han tänkte om 355 istället och han sa att det också blir fint men aningen nättare. Det är ju eg så lite som skiljer, men som du säger, på vissa bilder ser det sjukt stort ut och på andra inte. Tycker att victoriaklinikens bilder är bra, där kan man se när det har gått månader/år och på lite mer avstånd. Nu blev det babbligt, ville mest säga att jag känner igen mig i kvalen!
När har du tid för op?
Anna1995
Kvinna ·
06 jul, 2020
Hade glömt att jag skrivit här, nu har jag varit på två konsultationer och på första blev jag rekommenderad anatomiska 420 cc (eller 495, hjälp). Det var på Nordiska kliniken. Sen gick jag till Akademikliniken och där mätte de bredden till nästan 3 cm mindre och rekommenderade anatomiska 275-330 cc. Värt att notera var att det var samma projektion på implantaten och enbart bredden som skiljer. Så jäkla svårt. Jag fick bättre intryck på Nordiska och tänker köra på det. Frågade min kirurg om vad han tänkte om 355 istället och han sa att det också blir fint men aningen nättare. Det är ju eg så lite som skiljer, men som du säger, på vissa bilder ser det sjukt stort ut och på andra inte. Tycker att victoriaklinikens bilder är bra, där kan man se när det har gått månader/år och på lite mer avstånd. Nu blev det babbligt, ville mest säga att jag känner igen mig i kvalen!
När har du tid för op?
Hannaan
Kvinna ·
06 jul, 2020
Spännande att det var så olika! Har du hunnit välja?
Jag opereras imorgon! Waaah!!! Så galet nervös nu.