Tvåbarnsmamma91
Kvinna ·
27 apr, 2021
full 425 cc eller demi 360
BröstförstoringJag har ammat två barn så har inte mycket bröst kvar och det som finns är lite uttöjt. Enligt kirurgen behövs inget lyft utan han rekommenderade utifrån mina önskemål motiva ergonomix 425 cc full. På konsultationen i kläder så kändes det absolut okej med den storleken men såhär i efterhand är jag rädd att det blir för putigt och stort vilket jag inte vill ha. Det är viktigt för mig att det ser fint ut i naket tillstånd och med bikini. Hur ska jag tänka? Ni som stått för samma typ av val hur valde ni? Är mer inne på 360 cc demi men är rädd att det blir helt platt eller bara en skidbacke på mig. Jag är 164 cm lång och väger 58 kg. Har rätt stor och putig rumpa och höften men väldigt smal i midjan och över bröstkorgen.
Sortera efter
Ckop20
Kvinna ·
27 apr, 2021
Tvåbarnsmamma91
Kvinna ·
28 apr, 2021
Jag har 360 demi och jag upplever inte att den är platt alls. Jättefin och väldigt naturlig storlek naken (och klädd i bikini). Ganska nätt i kläder så det blir inte alls putigt.
Ckop20
Kvinna ·
28 apr, 2021
imaki
Kvinna ·
28 maj, 2021
Tvåbarnsmamma91
Kvinna ·
29 maj, 2021
Ser att du genomfört operationen. Blev du nöjd med storleken? har samma dilemma som dig..