Gonzalez
Kvinna ·
22 nov, 2014
Full buk op och 495cc anatomiska, så nervös!
BukplastikSkall operera magen och brösten nästa vecka och är så nervös för återhämtningen , har en son på 18 mån, men som tur är har jag min mamma som hjälper mig. Hon ska bo med oss första tiden tills jag kan sköta honom själv. Valde 495 anatomiska mentor, efter mycket om och men.... Är detta extremt stora implantat? Man läser och ser oftas att kvinnor lägger in 300-350 cc , är då 495 extremt stort? Jag är 164cm lång och väger 58 kg. Tack på förhand.
Sortera efter
Babybaby
Kvinna ·
22 nov, 2014
SevenEleven
Kvinna ·
22 nov, 2014
Hej,
enligt mig är inte 495 stort eller inte i mina ögon:) jag har själv 590 uhp och är kortare än dig.Tänkte först som dig men sen tänkte jag om. de är jag som ska ha brösten och jag ville ha mina stora utan bh men ändå kunna dölja dom med bh o kläder :)
MissMc
Kvinna ·
22 nov, 2014
Hej,
enligt mig är inte 495 stort eller inte i mina ögon:) jag har själv 590 uhp och är kortare än dig.Tänkte först som dig men sen tänkte jag om. de är jag som ska ha brösten och jag ville ha mina stora utan bh men ändå kunna dölja dom med bh o kläder :)
SevenEleven
Kvinna ·
22 nov, 2014
Hej,
Hej =)
Ja jag lägger upp en bild nu så du kan se :) 6 dagar gamla :)
MissMc
Kvinna ·
22 nov, 2014
SevenEleven
Kvinna ·
22 nov, 2014
Jo de trodde jag med men gud så glad jag blev över resultatet =)
Ja, ja kommer lägga upp lite bilder då o då :)
Gonzalez
Kvinna ·
22 nov, 2014
mjukbyxa
Kvinna ·
23 nov, 2014
Jag ska på konsultation nästa vecka för likadan op. och har samma tankar. :)
Vad kommer din op att kosta?
SevenEleven
Kvinna ·
23 nov, 2014
Tänkte bara skriva att jag la nyss upp en ny bild för er som ville se :)
Gonzalez
Kvinna ·
26 nov, 2014
Jag tror det blir bra sen beror det ju självklart på vad man har för stolket på brösten innan man lägger in ett implantat. Gud va spännade för dig. Inte alls avis ;-) Hänger gärna med här på forumet och ser hur det utvecklas sig. Hoppas du lägger ut bilder OFTA =) På före och efter!! Så spännande