Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MCK

MCK

Kvinna ·

Funderar på 350cc hp runda bakom, bilder någon?

Bröstförstoring
Hej! Jag funderar på 350cc hp runda bakom. Jag har en urammad b kupa nu. Någon som har gjort op med likadan storlek i implantat och innan op ? Hade vart så tacksam om jag får se bilder, för som jag har förstått har vi alla olika förutsättningar över hur brösten ser ut och vilken kupa man får osv. Skulle vilja komma upp i stor C, liten D kupa! Hoppas ni vill bolla lite tips och råd med mig. Det jag tycker är jobbigt med val av storlek är som sagt att vi alla har olika förutsättningar, för vissa tjejer som valt 375 cc ser ibland till och med mindre ut än dem som valt 350cc. Och vissa som valt 350cc ser mindre ut än vad dem flesta som valt 350cc gör. Hoppas ni förstår vad jag menar! 😀 detta är sååå svårt samtidigt som det är riktigt spännande och faktiskt kul så här med förberedelserna 🙂
13

Sortera efter

artgecko

artgecko

Kvinna ·

Förstår precis vad du menar, ocoh det är väldigt svårt att jämföra.
Men om du blir silvermedlem så kan du söka efter storilek under fliken bilder.
Mellan 350 och 375 skiljer det ju bara 25 cc - vilket är ungefär en matsked, dvs ingen märkbar skillnad. Det du kan utgå ifrån är måtten på implantaten, och de kan skilja sig rätt mycket mellan de olika tillverkarna.

Jag hade b-kupa innan och fick med 375 en liten d-kupa kanske. Nu har jag nog tränat bort min egna b-kupa till en a-kupa och har en c-kupa nu... 
Jag tycker det är precis lagom, har bröst, men de är för mig precis i den storleken jag vill att de ska vara :)
Gilla
Gulkyckling

Gulkyckling

Kvinna ·

Jag har 345 runda hög profil å bakom... :) och jag hade en b-kupa innan...
Gilla
Fjoff82

Fjoff82

Kvinna ·

Jag hade två urammade bröst och jag har lagt inn375cc mentor runda bakom,
Gilla
Fjoff82

Fjoff82

Kvinna ·

Min stl är 65f
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

ARTGECKO: Ja, men precis, 25cc är ju inte mycket egentligen, men ändå tycker jag det emellanåt ser vääldigt mycket större ut med 375 🙂. Vad finns det för olika märken på implantaten, vet du det ? för det är nog det som jag har minst koll på faktiskt. Ska fråga min läkare på tisdag om deras märke. Hade inte en tanke på det under min första konsultation, så mycket annan info då 😀
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

GULKYCKLING: Du har möjligen ingen bild? Gick in på din profil och såg att du har haft en med din gamla bikini men ser ingen bild, bara text 🙂. Hur upplever du dem annars? Vilken storlek har du på brösten nu ?
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

FJOFF82: Dina bröst är jättefina, men är orolig att jag ska tycka dem är förstora på mig, samt att jag ska få ryggproblem. Hur tycker du själv att det känns med storlek och rygg? Så fort jag hör kupstorlek E och F så blir jag nojjig över att det är så stort, även fast att dem är i en snygg storlek när man ser dem med blotta ögat 😀
Gilla
Gulkyckling

Gulkyckling

Kvinna ·

Jag tror Pof har problem, för jag ser inte heller mina bilder! Jag tycker att mina är ganska lagom, jag vet inte vad jag har för storlek ännu, dom är bara tre veckor än så länge, men de blir nog en liten D kupa skulle jag tro... Jag skulle ju ha 290 eller 300 innan jag träffade kirurgen, men hon sa att jag kunde lägga på lite för bakom placeringen tar bort lite... Så jag lyssnade på henne å tog 345 istället.. :)
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

GULKYCKLING: Ja, jag misstänker också detta, typiskt just ikväll också 🙂 åååh detta är ju så svååårt! blir nästan irriterad så svårt det är haha men jag tänker be min dr att visa mig före/efter bilder på patienter som oppat sig med liknande storlek, så jag får se på ett ungefär vad resultatet kan bli med deras märke. Tror du han kommer visa mig det, eller är det totalt förbjudet att visa andras bilder? eller är det kanske meningen att vi som ska oppa oss ska kunna kika på bilderna?
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Jo och en sak till som är svår att förstå :D det finns dem som lagt in 350cc och det ser mycket större ut än 400cc på något konstigt vänster ! som sagt: IRRITERANDE SVÅRT VAL! :p
Gilla
Gulkyckling

Gulkyckling

Kvinna ·

Jag fick ta 3D bilder, och säga hur jag ville ha de, så då var de ganska lätt å se hur man ville att de skulle vara. Å då är de ju ens egna boobies som är på bild! :)
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Ja det fick jag också göra! men ska se om jag kan få göra en 3d en gång till nu på tisdag och kolla så jag verkligen känner mig säker!!
Gilla
artgecko

artgecko

Kvinna ·

DEt beror helt på hur du är byggd, därför ser det så olika ut på alla..
Men jag hade utgått från att moderate plus / mellanprofil ger dig ungefär 1.5-2 kupor större (visuellt) och att högprofil ger dig ungefär 3 kupor större, förutsatt att du väljer efter din egna bredd..

Citadell tex använder pertheese väldigt ofta, även allergan, och art clinic använder sig ofta av mentor.
Så Bäst att kolla vilka din kirurg hr så kan du kolla under fliken "Av intresse  - Bröstimplantat". tror att det finns massa olika mått och märken där.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem