Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Newgirl profilbild

Newgirl

Kvinna ·

08 nov, 2014

Fundersam 400/450 cc

Bröstförstoring

Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska ta 400/450 cc. Min första tanke var 350 och blev ändrat till 400, Men hon föreslog 450. Vet inte om det blir för stort eller om jag kommer få hängpattar.... Det är 8 dagar kvar, Så funderar det gör jag hela tiden... Är det stor skillnad mellan 400 & 450 🙂?

Sortera efter

Courtesy profilbild

Courtesy

Kvinna ·

08 nov, 2014

Det är ingen visuel skillnad mellan 400cc och 450cc. Velade mellan precis samma som du och valde de lite större. Tänkte att jag helre vaknar med liiiiite för stora än tvärsom. Fick höra att tack vare min längd kunde jag absolut bära upp upp till 500cc utan att det såg för mycket ut. Men var du först inne på 350, sen 400 och läkaren tyckte 450 kanske du ska ta 400? Dom brukar ju vara duktiga på att se vad som passar ens kropp men det är ju du som ska bli nöjd. :) Vad kändes bäst när du provade? Gå på magkänslan. :)

0 Gilla

Newgirl profilbild

Newgirl

Kvinna ·

08 nov, 2014

Okej. Jag ska nog göra "ristestet". Testade aldrig 450 för det sa hon i slutet, 400 kändes bra, Men eftersom jag varit så plattbröstad hela mitt liv så kanske jag ska satsa på att få lite större bröst, dom lägger väl till sig efter några månader. hmm..  :) Magkänslan brukar ju oftast avgöra ;)

0 Gilla

Courtesy profilbild

Courtesy

Kvinna ·

08 nov, 2014

Jag var helt tom innan. Därför kände jag att äsch, ska det vara så ska det. Haha! Ja gör ristestet med 450 och känn efter. :) Jo det gör dom. På tisdag är det en månad sen min op och dom blir bara finare och finare för varje dag :)

0 Gilla

Tvillingmamma profilbild

Tvillingmamma

Kvinna ·

08 nov, 2014

450 är inte så gigantiskt. Jag hade 125ml innan, la in 450...,men nu så här efter önskar jag att jag tagit lite mer faktiskt.

0 Gilla

Hey_you profilbild

Hey_you

Kvinna ·

08 nov, 2014

Vad är "ristestet" för något? :) har själv kollat mycket på 400 och 450 men på vissa ser det jätte litet ut och på vissa ser det helt enormt ut, beror det på hur mycket egen vävnad man har innan?

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem