Formica
Kvinna ·
Ger 300cc en eller två storleks ökning?
Önskar så liten skillnad som möjligt därför har jag valt 300cc Demi profil från Motiva. Vad tror ni det ger för skillnad? Ytterst tacksam för svar!!
Sortera efter

Äpple02
Kvinna ·

Micks
Kvinna ·
330 cc la jag in och gick från 75A till 70E

ssofiiaa
Kvinna ·
Har a ska ta 325 och min läkare sa en ökning på ungefär en storlek till två till mig, men är lite orolig när andra skriver att dom fått såpass stor ökning som vissa fått...

Blåklocka
Kvinna ·
Jag la in 325cc och gick från 75A till 70D/70E så ja, man går upp några storlekar ändå :) men det är ju skönt att man kan "välja" att ha dom stora eller inte. Jag har både vanliga bh:ar med byglar och bara vanliga toppar utan byglar eller vaddering. Tar jag på mig bh blir dom ju rätt mycket större och har jag en vanlig topp är dom bara där som dom är hehe

Blåklocka
Kvinna ·
Och till din fundering, jag tror nog att ditt val blir väldigt bra :)

Asirnas
Kvinna ·
Det blir snarare ca 2-3 storlekar större ^^

Rubyw
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Jag la in 325cc och gick från 75A till 70D/70E så ja, man går upp några storlekar ändå :) men det är ju skönt att man kan "välja" att ha dom stora eller inte. Jag har både vanliga bh:ar med byglar och bara vanliga toppar utan byglar eller vaddering. Tar jag på mig bh blir dom ju rätt mycket större och har jag en vanlig topp är dom bara där som dom är hehe
Jag måste tillägga om att det låter som du gått upp fler storlekar än vad du har gjort.
Vad jag ser hade du omkrets 75 innan operationen och nu har du 70, alltså har det visat sig att du har haft fel bh storlek innan operationen.
Det du skulle haft innan operationen om du hade haft rätt bh storlek från början, så hade du haft 70B. Så du har gått upp 2-3 kupstorlekar, inte 3-4 kupstorlekar som det låter när du skriver så, för de som är nya kan de luras där emd kupstorlekarna :)
Så här är det, som t.ex. mig som exempel. Innan operationen hade jag 70 C som tydligen var fel storlek, jag skulle ha haft 65D.
När man får ner i omkrets går man upp en storlek i kupa. T.ex. 70C > 65G
Men när man går upp i omkrets så går man ner en kupa. 70C < 75B

Kiwi
Kvinna ·

Formica
Kvinna ·

Rubyw
Kvinna ·

rosen1995
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
4 storlekar kommer du knappast öka, det är 2-3 storlekar, inte mer. är ca 125 cc per kupa
Vill också veta detta:)