Proformatuttar
Kvinna ·
gör 125 cc mer någon skillnad? Har 500/550 idag!
Det står mellan att sätta in 125 mer, eller 205 mer, kommer 125cc mer att göra någon väsentlig skillnad, eller kommer jag vara missnöjd med obefintligt resultat? Jag är rädd att 205 mer blir för stort!
Sortera efter

sofie
Kvinna ·

mmmjo
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

Anonym användare
125cc blir som att slänga pengarna i sjön så vida det inte är 125 i enbart put eller bredd. Om måttet totalt blir några mm större, tex 0,5 mer i bredd och 0,5 mer i put så kommer du knappt se nån skillnad.. Kolla mer på måtten än cc tycker jag. Jag ökade 1 cm i bredd och det blev tydlig skillnad i utseendet. Vid senaste op gick jag upp 0,3mm i put. Det syns inte öht nån skillnad mot förut. Kan ha samma bhar med 600cc som när jag hade runt 500

Proformatuttar
Kvinna ·
Tack för era svar!
Ja jag är rädd att det ska bli så som för dig, Tin, jag har tidigare ökat med 50 en gång, som en piss i missisippi, och ytterligare med 100 en gång, det blev defintivit större, men inte så mycket större som jag ville. Har alltid tyckt att ristestet är så missvisande, då jag alltid tyckt att slutresultatet blir mindre än det som jag sedan får. Men nu är jag rädd för att 200 till ska bli för mycket.
Ska man dra åt bhn så tight som det går, när man testar ris, eller ska man ha den likadant sittande som man skulle ha den som vanlig bh?
Resultatet blir ju sjukt olika beroende på hur man spänner BHn! 205 kan upplevas mycket mindre med superspänd BH. Och 125 mycket fylligare när man inte drar upp bhn så att tuttarna blir "tillplattade" och upptryckta?
Jag ska kolla upp de exakta måtten ! Så skriver jag de hit, så kanske du vill ge din bedömning, Tin :D

Proformatuttar
Kvinna ·

Proformatuttar
Kvinna ·
SÅ, mina mentor är:
| 500cc | 13.2cm | 5.3cm | |
| 550cc | 13.6cm |
5.5cm |
Jag VET verkligen inte hur stor skillnad jag vill ha.. Vet att jag vill ha större dock. Jag är fruktansvärt velig. Önskar att jag kunde få se facit innan jag bestämmer mig.
Tar jag 675 blir ju putet enbart större. Vet inte om jag behöver bredare, vet framför allt inte hur bred klyftan blir när han syr in, det avgör ju också ganska mycket för hur mycket svängrum jag har på att välja bredd :( Han sa 7-10mm i mail, men när jag var på konsultation och han visade "mellan fingrarna" visade han minst 2 cm, och jag ba, Verkligen så mycket? Och han ba Ja, det är normalt! ... Sååå, vet inte om han är dålig på att uppskatta avstånd, eller om han slarvade när han visade med fingrarna....

Proformatuttar
Kvinna ·
det mot :
(675) = 13,8 --- 6,9

Anonym användare
Jag hade valt 675. Tycker inte du ser ut att behöva bredare implantat och om dina implantat sitter för tajt nu så kommer dom ju ändå hamna mer utåt efter korr

mmmjo
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

mmmjo
Kvinna ·

Proformatuttar
Kvinna ·

Proformatuttar
Kvinna ·
Humpidump dumpibump! bump bump bump!

Proformatuttar
Kvinna ·
125cc blir som att slänga pengarna i sjön så vida det inte är 125 i enbart put eller bredd. Om måttet totalt blir några mm större, tex 0,5 mer i bredd och 0,5 mer i put så kommer du knappt se nån skillnad.. Kolla mer på måtten än cc tycker jag. Jag ökade 1 cm i bredd och det blev tydlig skillnad i utseendet. Vid senaste op gick jag upp 0,3mm i put. Det syns inte öht nån skillnad mot förut. Kan ha samma bhar med 600cc som när jag hade runt 500
Var det 1cm i bredd sammanlagt över bröstkorgen, eller per bröst? :)

Proformatuttar
Kvinna ·
Var det 1cm i bredd sammanlagt över bröstkorgen, eller per bröst? :)
Följer...