Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

gör 125 cc mer någon skillnad? Har 500/550 idag!

Bröstförstoring

Det står mellan att sätta in 125 mer, eller 205 mer, kommer 125cc mer att göra någon väsentlig skillnad, eller kommer jag vara missnöjd med obefintligt resultat? Jag är rädd att 205 mer blir för stort!

16

Sortera efter

sofie

sofie

Kvinna ·

Följer...

Gilla
mmmjo

mmmjo

Kvinna ·

Jag ska också lägga in mer! Har svårt att veta hur mkt. Är verkligen inte nöjd med storlek, så följer jag med:)
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Vill du ha en vesäntlig skillnad skulle jag tagit 205. Man säger att ca 150 är en kupstorlek. Vissa har till och med samma storlek då. Har för nig tin gått upp mycket i cc utan att det är sådan stor skillnad.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

125cc blir som att slänga pengarna i sjön så vida det inte är 125 i enbart put eller bredd. Om måttet totalt blir några mm större, tex 0,5 mer i bredd och 0,5 mer i put så kommer du knappt se nån skillnad.. Kolla mer på måtten än cc tycker jag. Jag ökade 1 cm i bredd och det blev tydlig skillnad i utseendet. Vid senaste op gick jag upp 0,3mm i put. Det syns inte öht nån skillnad mot förut. Kan ha samma bhar med 600cc som när jag hade runt 500 

Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

Tack för era svar!

Ja jag är rädd att det ska bli så som för dig, Tin, jag har tidigare ökat med 50 en gång, som en piss i missisippi, och ytterligare med 100 en gång, det blev defintivit större, men inte så mycket större som jag ville. Har alltid tyckt att ristestet är så missvisande, då jag alltid tyckt att slutresultatet blir mindre än det som jag sedan får. Men nu är jag rädd för att 200 till ska bli för mycket.

Ska man dra åt bhn så tight som det går, när man testar ris, eller ska man ha den likadant sittande som man skulle ha den som vanlig bh?

Resultatet blir ju sjukt olika beroende på hur man spänner BHn! 205 kan upplevas mycket mindre med superspänd BH. Och 125 mycket fylligare när man inte drar upp bhn så att tuttarna blir "tillplattade" och upptryckta?

Jag ska kolla upp de exakta måtten ! Så skriver jag de hit, så kanske du vill ge din bedömning, Tin :D

Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

(675) = 13,8 --- 6,9 ---- 10,5
(755) = 14,3  ---- 7,1 ---- 10,9

detta är måtten på de båda implantaten,
Hittar inte listan för mentors high profile, 550 och 500 cc :( Det är det jag har idag...

Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

SÅ, mina mentor är:

500cc 13.2cm 5.3cm
550cc 13.6cm 5.5cm

Jag VET verkligen inte hur stor skillnad jag vill ha.. Vet att jag vill ha större dock. Jag är fruktansvärt velig. Önskar att jag kunde få se facit innan jag bestämmer mig.

Tar jag 675 blir ju putet enbart större. Vet inte om jag behöver bredare, vet framför allt inte hur bred klyftan blir när han syr in, det avgör ju också ganska mycket för hur mycket svängrum jag har på att välja bredd :( Han sa 7-10mm i mail, men när jag var på konsultation och han visade "mellan fingrarna" visade han minst 2 cm, och jag ba, Verkligen så mycket? Och han ba Ja, det är normalt! ... Sååå, vet inte om han är dålig på att uppskatta avstånd, eller om han slarvade när han visade med fingrarna....

Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

det mot :

(675) = 13,8 --- 6,9

(755) = 14,3 ---- 7,1
Så de blir ju ganska mycket bredare också med 755. OCh jag har smala höfter men väldigt breda axlar, vilket ska man gå efter ? :(

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade valt 675. Tycker inte du ser ut att behöva bredare implantat och om dina implantat sitter för tajt nu så kommer dom ju ändå hamna mer utåt efter korr

Gilla
mmmjo

mmmjo

Kvinna ·

Beror mellanrummet mellan mina bröst på att jag har en konstig muskel eller ben som är i vägen? Är det mina förutsättningar som gör det eller kan jag ha bredare implantat?
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

mmmjo skrev:
Beror mellanrummet mellan mina bröst på att jag har en konstig muskel eller ben som är i vägen? Är det mina förutsättningar som gör det eller kan jag ha bredare implantat?
Har man vrett mellan brösten kan det hjälpa att ta bredare implantat, men det går inte att ta hur mycket bredare som helst eftersom implantatet centreras under vårtan så sticker det ju ut lika mycket utåt armhålan som in åt klyftan. Så alltså; lite kan korrigeras av implantatets bredd, men inte säkert att det kan hjälpa helt :)
Gilla
mmmjo

mmmjo

Kvinna ·

Saendra skrev:
mmmjo skrev:
Har man vrett mellan brösten kan det hjälpa att ta bredare implantat, men det går inte att ta hur mycket bredare som helst eftersom implantatet centreras under vårtan så sticker det ju ut lika mycket utåt armhålan som in åt klyftan. Så alltså; lite kan korrigeras av implantatets bredd, men inte säkert att det kan hjälpa helt :)
Tack för ditt svar:)
Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

Någon annan som ökat med så pass lite någon gång som blivit nöjd med storleksskillnaden? Eller någon som inte blev det?
Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

Humpidump dumpibump! bump bump bump!

Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

tin skrev:

125cc blir som att slänga pengarna i sjön så vida det inte är 125 i enbart put eller bredd. Om måttet totalt blir några mm större, tex 0,5 mer i bredd och 0,5 mer i put så kommer du knappt se nån skillnad.. Kolla mer på måtten än cc tycker jag. Jag ökade 1 cm i bredd och det blev tydlig skillnad i utseendet. Vid senaste op gick jag upp 0,3mm i put. Det syns inte öht nån skillnad mot förut. Kan ha samma bhar med 600cc som när jag hade runt 500

Var det 1cm i bredd sammanlagt över bröstkorgen, eller per bröst? :)

Gilla
Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

Proformatuttar skrev:

tin skrev:

Var det 1cm i bredd sammanlagt över bröstkorgen, eller per bröst? :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem