Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lajsa123 profilbild

lajsa123

Kvinna ·

17 jun, 2011

GÖTEBORGSTRÄFF 21/7!?

Bröstförstoring

Jag & Nilsson har snackat om att ses och umgås igen, vad säger ni tjejer i göteborgsområdet om Torsdagen den 21/7?

Om vädret tillåter kan vi ses i slottsskogen och ha det trevligt :)

Annars får vi köra på en favorit i repris (några glas vin och käk på nån trevlig krog)... :)

VAD SÄGER NIIIIII??

förra gången va vi 4 stycken, vi hade superkul, hoppas vi blir fler denna gången!!!

66

Sortera efter

lajsa123

Kvinna ·

19 jun, 2011

Menna skrev:
Hallojjj girls!!! Jag Är fett på, måste bara kolla mitt Jobb schema för sommaren. Hoppas hoppas

va roligt att vi blir fler och fler!!! :) hoppas du kan!

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

19 jun, 2011

Nilsson87 skrev:

hela dagen antagligen så kom efter jobbet :)

kan vi inte säga runt kl 15 då ?

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

19 jun, 2011

Miinna skrev:

Såg nu att jag jobbade den dagen. Men bara till 15 så jag kanske hinner ändå :) När är det ni ska ses?

jag jobbar också fram tills dess ungefär. :) så det blir väl lite drop in :)

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

19 jun, 2011

Emmie skrev:

Låter som en toppenidé brudar! :) Jag är på!

gud va kul!!! :)

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

19 jun, 2011

500cc skrev:

Haha, ja helt sjukt! Vi kanske har träffats massa gånger på ICA, hänger där typ jämt (haha, hur fan lät det då)

samma här, har jobbat där så är lite anti affären men blir att man hänger där hela tiden för att man bor så nära. har dock börjar hänga lite på lidl med :D haha

Gilla

Anonym användare

19 jun, 2011

Vad roligt! Jag är hemma mammaledig (min sambo tar självklart barnen denna dag då han har semester), så jag kan närsom!=)

lajsa123: Vi kanske till och med kan ta sällskap  eftersom vi bor så nära=) Om det blir dåligt väder kan vi väl köra på nån uteservering någonstans (rökare som man tyvärr e).

Ser sjukt mycket fram emot detta nu ju!=)

Kram på er alle!

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

22 jun, 2011

tycker absolut vi ska ses på en uteservering annars :D och klart vi kan ta sällskap :D

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Härligt att höra!! :D

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Verkar ju som vi kan bli ett gött gäng denna gången :) Fasen va kul 👍

Gilla

sockret

Kvinna ·

23 jun, 2011

Låter riktigt kul faktiskt.. Kan tyvärr inte då jag e på semester... Sista sommarn med mina "småttingar"😛

Hoppas det kommer fler gånger..!! Då följer jag gärna med..! Då med mina "nykomlingar"🤭 hehe..

Ha d nu grymt kul å skåla för mej mä!! Göööött👍

Kram :)

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

inca: Ska verkligen bli jätte kul! Vi får väl se vart vi alla hamnar, i slottis, eller på nån uteservering!=)

Sockret: Synd att du inte kunde komma, men det kommer fler gånger och då har vi kanske båda fått våra "nykomlingar" =)!!

Gilla

Nilsson87

Kvinna ·

12 jul, 2011

Tänkte att det är dags att puffa lite å se så att alla fortfarande är på. Drygt en vecka kvar nu. Kanske kan vi få med oss ytterligare några till :)

Gilla

Anonym användare

12 jul, 2011

Skoj! Jobbar till 16.00 den dagen men är träffen senare på dagen så joinar jag er gärna! =)

Gilla

Nilsson87

Kvinna ·

12 jul, 2011

Jag hoppas att vi kan dra igång så tidigt som möjligt, för jag skulle behöva åka iväg den kvällen. Så vid 14-tiden och sen kommer de som jobbar när de slutat :)

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

13 jul, 2011

tänkte starta en ny tråd men vi kan ju köra här om alla kollar in.

ska vi säga kl 14 i slottis om det är fint väder.

vid extrem molnighet eller regn kan vi ju ses på någon uteservering??? :)

Gilla

Nilsson87

Kvinna ·

13 jul, 2011

Låter toppen. Hinner du t 14 Lajsa eller kommer du senare?

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

13 jul, 2011

blir bytt tidigare på jobbe så är där kl 14 ;)

Gilla

Anonym användare

15 jul, 2011

Jag kommer oxå vid 14.00, en e ju mammaledig och har en sambo som tar hand om minstingen!=) hur många blir vi nu då?
Gilla

Anonym användare

15 jul, 2011

Hej tjejer, jag jobbar natten den 21/7 men kan kanske titta förbi ändå, får se dagen innan hur trött jag är. Hehe. Stor kram

Gilla

Luna_

Kvinna ·

15 jul, 2011

Jag kanske kan komma om jag får. :) Bor iof i skövde men kan ta tåget. Hittar inte så bra i gbg dock. Någon som kan förklara hur man tar sig från station?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem