lajsa123
Kvinna ·
17 jun, 2011
GÖTEBORGSTRÄFF 21/7!?
BröstförstoringJag & Nilsson har snackat om att ses och umgås igen, vad säger ni tjejer i göteborgsområdet om Torsdagen den 21/7?
Om vädret tillåter kan vi ses i slottsskogen och ha det trevligt :)
Annars får vi köra på en favorit i repris (några glas vin och käk på nån trevlig krog)... :)
VAD SÄGER NIIIIII??
förra gången va vi 4 stycken, vi hade superkul, hoppas vi blir fler denna gången!!!
Sortera efter
lajsa123
Kvinna ·
19 jun, 2011
lajsa123
Kvinna ·
19 jun, 2011
hela dagen antagligen så kom efter jobbet :)
kan vi inte säga runt kl 15 då ?
lajsa123
Kvinna ·
19 jun, 2011
Såg nu att jag jobbade den dagen. Men bara till 15 så jag kanske hinner ändå :) När är det ni ska ses?
jag jobbar också fram tills dess ungefär. :) så det blir väl lite drop in :)
lajsa123
Kvinna ·
19 jun, 2011
Låter som en toppenidé brudar! :) Jag är på!
gud va kul!!! :)
lajsa123
Kvinna ·
19 jun, 2011
Haha, ja helt sjukt! Vi kanske har träffats massa gånger på ICA, hänger där typ jämt (haha, hur fan lät det då)
samma här, har jobbat där så är lite anti affären men blir att man hänger där hela tiden för att man bor så nära. har dock börjar hänga lite på lidl med :D haha
Anonym användare
19 jun, 2011
Vad roligt! Jag är hemma mammaledig (min sambo tar självklart barnen denna dag då han har semester), så jag kan närsom!=)
lajsa123: Vi kanske till och med kan ta sällskap eftersom vi bor så nära=) Om det blir dåligt väder kan vi väl köra på nån uteservering någonstans (rökare som man tyvärr e).
Ser sjukt mycket fram emot detta nu ju!=)
Kram på er alle!
lajsa123
Kvinna ·
22 jun, 2011
tycker absolut vi ska ses på en uteservering annars :D och klart vi kan ta sällskap :D
Anonym användare
22 jun, 2011
Härligt att höra!! :D
Anonym användare
23 jun, 2011
Verkar ju som vi kan bli ett gött gäng denna gången :) Fasen va kul 👍
sockret
Kvinna ·
23 jun, 2011
Låter riktigt kul faktiskt.. Kan tyvärr inte då jag e på semester... Sista sommarn med mina "småttingar"😛
Hoppas det kommer fler gånger..!! Då följer jag gärna med..! Då med mina "nykomlingar"🤭 hehe..
Ha d nu grymt kul å skåla för mej mä!! Göööött👍
Kram :)
Anonym användare
23 jun, 2011
inca: Ska verkligen bli jätte kul! Vi får väl se vart vi alla hamnar, i slottis, eller på nån uteservering!=)
Sockret: Synd att du inte kunde komma, men det kommer fler gånger och då har vi kanske båda fått våra "nykomlingar" =)!!
Nilsson87
Kvinna ·
12 jul, 2011
Tänkte att det är dags att puffa lite å se så att alla fortfarande är på. Drygt en vecka kvar nu. Kanske kan vi få med oss ytterligare några till :)
Anonym användare
12 jul, 2011
Skoj! Jobbar till 16.00 den dagen men är träffen senare på dagen så joinar jag er gärna! =)
Nilsson87
Kvinna ·
12 jul, 2011
Jag hoppas att vi kan dra igång så tidigt som möjligt, för jag skulle behöva åka iväg den kvällen. Så vid 14-tiden och sen kommer de som jobbar när de slutat :)
lajsa123
Kvinna ·
13 jul, 2011
tänkte starta en ny tråd men vi kan ju köra här om alla kollar in.
ska vi säga kl 14 i slottis om det är fint väder.
vid extrem molnighet eller regn kan vi ju ses på någon uteservering??? :)
Nilsson87
Kvinna ·
13 jul, 2011
Låter toppen. Hinner du t 14 Lajsa eller kommer du senare?
lajsa123
Kvinna ·
13 jul, 2011
blir bytt tidigare på jobbe så är där kl 14 ;)
Anonym användare
15 jul, 2011
Anonym användare
15 jul, 2011
Hej tjejer, jag jobbar natten den 21/7 men kan kanske titta förbi ändå, får se dagen innan hur trött jag är. Hehe. Stor kram
Luna_
Kvinna ·
15 jul, 2011
va roligt att vi blir fler och fler!!! :) hoppas du kan!