Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Grattis tuttarna 6 mån! 225cc runda bakom

Bröstförstoring
6 månader, nu förväntar jag mig inte att det händer så mycket mer, de är inte perfekta, men jag är ganska nöjd ändå :)
24

Sortera efter

marialola

marialola

Kvinna ·

Jätte snygga!Mina drömbröst!
Gilla
Chiick

Chiick

Kvinna ·

Grattis!! Jättefina ju! :D
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Tack vad gulliga ni är tjejer!
Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

Jättefina! Blir mer än glad om mina blir i närheten så fina som dina! Jag som har droppformade saknar just volum upptill som jag hade innan. Så jag hoppas mina blir som dina :)
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Perfekt storlek till dig tycker jag! Snyggt!
Gilla
Gulkyckling

Gulkyckling

Kvinna ·

Riktigt fina! Grattis! :-)
Gilla
Miss_America

Miss_America

Kvinna ·

Jättefina, grattis! Ser helt perfekta ut!
Gilla
agent008

agent008

Kvinna ·

Jättefina! Passar väldigt bra till din kropp, jag tycker det ser ut som du har naturligt stora bröst :)
Gilla
Eveliten

Eveliten

Kvinna ·

Så himla fina :) passar perfekt till din kropp :)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Tack snälla ni :) jag är ganska nöjd med storleken naken, men tycker de ser lite stora ut i kläder...Trodde det skulle vara tvärtom! I pösiga kläder är det ju bättre men är inte så förtjust i det..
Gilla
Miss_America

Miss_America

Kvinna ·

Jag tycker de är jättesnygga i kläder (kollade även i ditt galleri på bilderna där) och de är supersnygga på profilbilden också! Tycker både form och storlek är helt perfekt!
Gilla
snutt

snutt

Kvinna ·

Jättefina :-)
Gilla
puffen13

puffen13

Kvinna ·

Jag tycker att de ser helt perfekta ut till dig, och som jag tycker har du en jättefin skidbacke. De brukar ju säga att slutresultatet ser man inte förrän efter ett år, så det kan ju faktiskt hänga till sig lite till :)) Börja inte meckla med att sänka bröstvecket.
Så...grattis på halvårsdagen tuttarna. Jäääättefina!
Gilla
normboobie

normboobie

Kvinna ·

Riktigt riktigt fina! :-) Jag ska opas om någon vecka, står och velar runt 250cc.. men om resultatet blir så otroligt bra med 225 så räcker det gott och väl. Fick lite till att fundera på nu ;-)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Normboobie: tack :) tänk på att du är mycket längre än vad jag är bara.. Det gör en del för helhetsintrycket.. Lycka till :)
Gilla
normboobie

normboobie

Kvinna ·

Det har du rätt i, jag vill baea fylla upp en b eller liten c. Men med helhetsintrycket i åtanke som du säger så kanske jag borde ta minst 250? Lite tid kvar att fundera på har jag ;-)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Miss_America och snutt: Tack snälla ni :)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Puffen13: de hälsar och tackar så mycket för gratulationerna 😀 och nä, jag tänker inte hålla på och mecka med de här, jag är lite för gammal för det, hade jag varit yngre kanske vet jag inte, men nu får  det va..
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Normboobie: kolla in Lillans, tror hon är lika lång som du och la in 250 och hon har helkroppsbilder också
Gilla
Nykropp79

Nykropp79

Kvinna ·

Grattis! Va fint! Brösten ser helt naturliga ut på dig, vill oxå ha ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem