miffo11
Kvinna ·
guuud va jag velar! 400 eller 425?
Ja.. sitter och väntar på min korr och samtidigt implantatbyte.
Har nu spöken i skallen av storlekar. Har nu anatomiska 390cc. Jag är nöjd med storlekn men kirurgen tycker vi ska öka liiite för att fylla ut hud.
400 eller 425cc mentor.
Jag vill som sagt inte ha så mycket större.... så vad ska man välja? Vore ju skönt att kunna ha samma bhar osv. MEN skräcken är ju att det inte fylls ut tillräckligt med 400cc.
Vad tror ni tjejer?
Sortera efter

sia78
Kvinna ·

Vanessa88
Kvinna ·
400 =) Så slipper du kanske köpa nya BHar ;)

miffo11
Kvinna ·
Hmmm ni har rätt. Alltså 25cc borde ju inte märkas.
Är bara så orolig att jag ska uppleva dom som större och sedan störa mej på det.
Svårt det där....

sia78
Kvinna ·
jag upplever ingen större skillnad mellan 350 0ch 450..kan fortfarande ha samma bh..

miffo11
Kvinna ·
Skönt å höra. Ni är ju faktiskt rätt många som skriver samma sak. Att det måste till rätt mycekt cc för att man ska kunna känna och se skillnad.
Den stora förändringen är ju att jag går från anatomiska till runda. Så fyllningen blir ju på lita andra ställen oavsett om jag tar 400 eller 425.
Ja... man får fundera lite till....

Jossan_80
Kvinna ·
Ja.. sitter och väntar på min korr och samtidigt implantatbyte.
Har nu spöken i skallen av storlekar. Har nu anatomiska 390cc. Jag är nöjd med storlekn men kirurgen tycker vi ska öka liiite för att fylla ut hud.
400 eller 425cc mentor.
Jag vill som sagt inte ha så mycket större.... så vad ska man välja? Vore ju skönt att kunna ha samma bhar osv. MEN skräcken är ju att det inte fylls ut tillräckligt med 400cc.
Vad tror ni tjejer?

Jossan_80
Kvinna ·
Hmmm ni har rätt. Alltså 25cc borde ju inte märkas.
Är bara så orolig att jag ska uppleva dom som större och sedan störa mej på det.
Svårt det där....

Grubbelfia_2012
Kvinna ·

Juli11
Man ·

Malin88
Kvinna ·
25CC Kommer inte att göra någon skillnad, inte föränn du kommer upp till 80-100 cc ser du skillnad