Pdk
Kvinna ·
Hade 75A och la in 400/450 men känns jättesmå :(
Hej. Jag opererades igår på proforma av Örjan. Jag hade 75A innan. Vi la in 400 i ena och 450 i andra. För dom var olika stora :) jag var orolig att de skulle bli för stort men nu när det är gjort så upplever jag att brösten är jätte små! Inte alls som mina förväntningar. Hade hoppats på mkt större! Och så är dom ju svullna nu så dom lär ju bara bli mindre när det lagt sig :( Någon annan som blivit missnöjd med storleken? :( Jag trodde 400 skulle bli mkt...
Sortera efter

Pdk
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·

hallon1-9
Kvinna ·
Hej, jag har inte opererats ännu men så vitt jag vet så händer det mycket under de första veckorna/månaderna. Om du lagt bakom muskeln så måste denna "tänja ut sig" innan man kan se hur stort det verkligen kommer att bli. Så mitt råd är; misströsta inte ännu...
När det gäller bilder så måste du vara minst bronsmedlem för att kunna lägga upp påklädda bilder och silver för avklädda bilder.
Lycka till!

Mandelblom
Kvinna ·
Du får ha is i magen, det tar tid innan brösten får sin slutgiltliga storlek. I början är de hårda och huden är jättespänd, men allteftersom huden tänjer sig och muskeln töjer sig ochläker så får de ett annat utseende. Du hade väl provat före med inlägg? Jag har nu, tre månader efter operation, ungefär likadant utseende med tajt tröja på, som när jag testade inläggen hos Örjan före operationen.

xxfinxx
Kvinna ·

Doris77
Kvinna ·

Pdk
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

Cattiss
Kvinna ·
Är lika stor som du ungefär och la in 415cc. Direkt efter operationen tyckte jag att brösten var väldigt små och såg knappt någon förändring till de gamla brösten som vart 75A. Var redan orolig att jag lagt i för lite. Nu nästan 3mån efter op. har brösten ändras ganska så mycket och är nöjd med storleken! Så det gäller att vänta och se hur det blir och inte oroa sig ännu vid detta skede!! Man blir lite "blind" för storleken i början :) har kanske som en synlig D/E....? ser nog ganska gigantiska ut då man väljer rätt bh :) samt utan kläder :D med sportbh ser de ganska så små ut.. :))

Flisan69
Kvinna ·

Pdk
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Ja, jag upplevde dem som små de första dagarna kanske även första två veckorna. Nu tycker jag inte att de är små utan lagom.

Lara Croft
Kvinna ·