Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
QueenE

QueenE

Kvinna ·

Halvårs bröst 225cc

Bröstförstoring

Vetinte riktigt hur man lägger upp bilder(?) men på min profil hittar ni en ny bild då brösten vart med i ett halvår. Är så jäkla nöjd och man kan inte se att dom är förstorade. Helnöjd med både val av klinik och storlek. Vad tycker ni?

14

Sortera efter

Etttvåtrebarn

Etttvåtrebarn

Kvinna ·

Wow! Verkligen jättefint och naturligt resultat! Grattis! <3
Gilla
tuttkalas

tuttkalas

Kvinna ·

Håller med Etttvåtrebarn, förstår att du är nöjd! :)
Gilla
Hejsvejs

Hejsvejs

Kvinna ·

Ser superfina ut! Jag har bestämt mig för 255 cc men nu går jag och tänker att det kommer bli för stort. Vill absolut inte att de ska se onaturligt ut och helst ska ingen se att jag gjort det (förutom i bikini då). Hur kom det sig att du bytte till en mindre storlek på op-dagen? Är du nöjd med det?:)
Gilla
Saandra0011

Saandra0011

Kvinna ·

Jättefina! Ett sådant resultat jag hoppas på. :) Hur tycker du dom känns hittills? Hårda eller någorlunda mjuka? :)
Gilla
xxenia

xxenia

Kvinna ·

Superfint resultat! Hur gick läkningsprocessen för dig? :)
Gilla
QueenE

QueenE

Kvinna ·

Hejsvejs skrev:

Ser superfina ut! Jag har bestämt mig för 255 cc men nu går jag och tänker att det kommer bli för stort. Vill absolut inte att de ska se onaturligt ut och helst ska ingen se att jag gjort det (förutom i bikini då). Hur kom det sig att du bytte till en mindre storlek på op-dagen? Är du nöjd med det?:)

Hejsan tack så mycket!! Vetinte hur den storleken blir på dig men min för första tanke var att jag hellre skulle göra för små än förstora. Så letade runt på detta forum och sågen tjej som hade 225 så dörför gick jag ner en storlek. Något som alla sagt till mig är ta alltid större ön du tönkt och det har irriterat mig för alla gör förmodligen inte en bröstoperation av samma andleding. MEN sen fick jag mig en tankeställare, det har att göra med att man vänjersig väldigt snabbt. Första dagarna tyckte jag dom köndes väldigt små för att dom inte hunnit lagt sen, sen kändes don för stora ett tag bara för att dom var så svullna och sen går dom tillbaka till att kännas för små igen. så ett tag könde jag att jag slösat 42000kr på ingenting. Men nu är jag väldigt nöjd och fick "intala" mig om att det var det jag ville ha (hellre för små än för stora). Så jag tror 225 kommer bli kanon och som sagt har haft mina i 6 månader och jag är SÅ nöjd. Så mycket hinner hönda både utseendemässigt på brösten och ens egna tankar kring dom. Hoppas du blev lite klokare och fråga på om du har några funderingar:)
Gilla
QueenE

QueenE

Kvinna ·

Saandra0011 skrev:

Jättefina! Ett sådant resultat jag hoppas på. :) Hur tycker du dom känns hittills? Hårda eller någorlunda mjuka? :)

Mina känns precis som innan operationen fast större då såklart, mina är såå mjuka och jag älskar dom!!
Gilla
QueenE

QueenE

Kvinna ·

xxenia skrev:

Superfint resultat! Hur gick läkningsprocessen för dig? :)

Tack!! Min läkningsprocess har gått hur bra som helst, har inte haft några besvär och hade inte ont efter operation dock lite stel i bröstmusklerna men aldrig ont. jag hade förväntat mig nått helt annat eftrt alla historier jag läst och hört så jag är hel nöjd men både läkningprocessen och storlek osv:D
Gilla
Geishal

Geishal

Kvinna ·

Dom ser verkligen jättefina ut! Just ett sådant naturligt resultat man hoppas på.
Gilla
Saandra0011

Saandra0011

Kvinna ·

Åh vad kul att höra! Är så rädd att dom ska bli för hårda men då kan jag kanske vara lite lugnare :D. Håller med dig så sjukt mycket med det här med storleken. Har blivit så tveksam att jag valt för litet efter att ha läst här på forumet. Dock så resonerar jag som dig att jag hellre har för små än för stora så man ska nog inte lyssna på alla andra så mycket. :)
Gilla
HannaJ90

HannaJ90

Kvinna ·

Ja, superfina var dem! Grattis till dina nya bröst!
Gilla
jesemi

jesemi

Kvinna ·

Så fina! Precis något sånt där resultat jag är ute efter:) Bytte du till en lägre projektion när du gick ner i storlek då eller? Blir så förvirrad av allt detta.. Vad hade du för bröstbredd att utgå ifrån? :)
Gilla
Äng

Äng

Kvinna ·

Superfina, hoppas på liknande resultat!! Väger själv mellan 225 och 255 men kanske går ner nu då, dock rekommenderade läkaren 255 så man kanske ska lyssna på vad han säger?
Gilla
Hejsan123

Hejsan123

Kvinna ·

Vilken storlek slutade det med att du la in? :) Får man fråga vad du hade för bh storlek innan op?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem