Isaves
Kvinna ·
Han rekommenderar 350cc motiva runda, hög profil
Nu har jag äntligen varit på min konsultation hos Bo Cederqvist och det kändes väldigt bra! Verkar som att han förstod mina önskemål bra. Innan konsultationen hade jag testat med ris hemma och då känt mig bekväm med 350cc. På konsultationen gav Bo mig 350 och 400 innan jag sagt vad jag hade testat med hemma, så det kändes verkligen som att vi var på samma spår :) 400 såg lite för onaturligt ut på mig då jag endast är 157cm lång (56 kg), så vi bestämde oss för motiva runda 350, hög profil för nu. Jag tror ju detta blir jättebra men skulle ändå vilja höra era erfarenheter som är korta, max 160 cm och vad ni lagt i?
Sortera efter

madeleinep
Kvinna ·

Bambis
Kvinna ·

Isaves
Kvinna ·

Valeria
Kvinna ·
Jag är 153 cm lång och har blivit rekommenderad 280 cc. Jag velar också mycket mellan storlekar men sjuksköterskan på kliniken frågade mig: vill du hellre vakna upp med för små bröst eller för stora? Och då kände jag bara att det hade varit en mardröm att vakna upp och få panik för att dom är för stora. Man kan ju alltid använda push-up osv men är dom för stora finns det inte så mycket att göra..

e-w-n
Kvinna ·

Orhe
Kvinna ·

Bambis
Kvinna ·

Isaves
Kvinna ·
Åh, du har helt rätt! Pratade med en vän som också gjort förstoring och hon sa samma sak! Det skulle ju vara mycker värre och vakna upp med för stora som man ångrar än för små som alltid går att pusha upp :)
Har funderat nu i helgen och är nu ganska så säker på att jag tar 350 och inte större.

Isaves
Kvinna ·
Dina bröst såg jättefina ut! :D

FruT
Kvinna ·
Hoppar in här! Funderar själv lite i de banorna, är bara 151 cm lång. Dock så väger jag 59kg just nu men ska gå ner lite till. Har gjort ristestet och provade med 350cc först men efter att ha gått med inläggen en hel dag upplevde jag de inte alls som stora. Satte 400 och det känns bra. Vill ha stora men inte för stora. :)

FrokenM
Kvinna ·

Leeto
Kvinna ·

Smulans81
Kvinna ·

hejhopp
Kvinna ·

Evalena
Kvinna ·

Evalena
Kvinna ·