Stingman
Kvinna ·
Har 150 nu ska lägga in 485cc
Har bokat operation hos Peter cosmo på citadell i Landskrona... Ser såklart jätte mycket framemot det men blir osäker på storleken som jag valde....vill påpeka att kag var där själv så ingen påverkan av någon och det kändes toppen när jag var där men 485 är ju väldigt mycket att lägga in....har 150 resp 175 nu(enligt dr Cosmo), Altså 70a...är 174 cm och väger 64 kilo...har tog först fram 440 o sen frågade jag själv om lite större...han tyckte att det passade bra till min kropp och det var inte förrän efter jag bestämt mig för strl han sa hur mycket d var...e bara så rädd att jag ska ångra mig ocg tyckte att d e alldeles för stort! Är det ngn här som har haft samma mått/strl som mig, vad tyckter ni? Hur "handikappade" var ni efter operationen??bor själv med barn på 2 och 4 år, skall ha min mamma boende hos mig i iaf en vecka men tror ni att det går bra att vara själv sen?tänker mest på allt man hjälper barnen med, in i ut ur bilen, köra bil, påklädning etc...hur var det för er? Kunde ni köra själva till ert åter besök en vecka efter operationen?hur illa var det för er? Är helt ny här på sidan så ser framemot att få era värdefulla tips, tacksam dör svar! Tack!
Sortera efter

Joliine
Kvinna ·

catlady
Kvinna ·

Joliine
Kvinna ·
Snyggt=)

Stingman
Kvinna ·

Stingman
Kvinna ·

Wirre
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·

Stingman
Kvinna ·

Stingman
Kvinna ·

Stingman
Kvinna ·

Wirre
Kvinna ·

Usales
Kvinna ·

Wirre
Kvinna ·

Emzzii
Kvinna ·
hej! Jag fick aldrig veta hur mycket jag har i egen bröstvävnad på konsultationen men efter att ha tittat på bilder och läst mycket här gissar jag på max 100. (kommer fråga kirurgen när jag op nästa vecka) men köper 75A på H&M men kupan är lite för stor men kupan på h&M i 70A passar bra men den kan jag knappt stänga. Jag är 157cm och väger 50. Jag har inte samma mått som dig men jag skall lägga in 375 och med kläder på kändes det jätte bra.. =) så du som är mycket längre än mig och valt en aning större så tror jag du kommer bli jätte nöjd=) inte alls för stort för din längd men det är min tanke =) lycka till=)