Mucano
Kvinna ·
22 dec, 2015
Har äntligen genomgått operation 17 december 2015
Hade först tänkt boka 2 konsultationer men efter att jag varit på läkarhuset i uppsala så kände jag att det räckte. Var på konsultation 20/11 och fick tid för operation 17/12. Hade kunnat fått tid 9 december men passade bättre med jobbet med senare datum. Skönt att det gick fort när jag väl bestämt mig. Måste ju säga att det gjorde ondare än vad jag trodde. På ett annat sätt. Gör fortfarande ont men inte så att jag behöver ta smärtlindring längre. Men sover fortfarande i soffan, svårt att ta sig upp på morgonen, då gör det ondare
Sortera efter

Tagitbeslutet
Kvinna ·
22 dec, 2015

Dino
Kvinna ·
23 dec, 2015
jag kommer ta ut mina implantat den 28e januari!
hur länge tog det innan du/ni kände att ni var redo att gå tillbaka till jobbet igen/hur länge var ni sjukskrivna?
tack för svar :)

Tagitbeslutet
Kvinna ·
23 dec, 2015
hur länge tog det innan du/ni kände att ni var redo att gå tillbaka till jobbet igen/hur länge var ni sjukskrivna?

maja2
Kvinna ·
23 dec, 2015

Mucano
Kvinna ·
23 dec, 2015

Tagitbeslutet
Kvinna ·
23 dec, 2015

Gymtjej
Kvinna ·
23 dec, 2015
Ja hade asont efter men hade inte så mycket val än att ut och gå andra dagen haha! Har två hundar. Jag var borta en vecka i samband med lov. Men det var inte så kul att jobba sedan och spela instrument då det gjorde ont. Men det gick :)

Dino
Kvinna ·
28 dec, 2015
åh vad skönt, hoppas det blir samma för mig :)

Dino
Kvinna ·
28 dec, 2015
jag tror det ska vara "enklare" att ta ut dom, göra mindre ont etc! jag hade superont när jag satte i dom, men mådde bra redan efter två veckor :)

Gymtjej
Kvinna ·
02 jan, 2016
Jag tror allt beror på vad man ställer in sig på. Jag hade då superont men hade som inget annat val än att klara mig så då gick det. Fast klart det hade varit skönt fått lite hjälp men ingen jag kände bodde här nere. Nu har jag hunnit få vänner o så då kanske det skulle underlätta

Mucano
Kvinna ·
24 jan, 2016