
MissPS
Kvinna ·
Har någon haft problem med mensen efter op?
Jag börjar bli frustrerad har haft mens i över 15 dagar som varvas med rika och mildare blödningar...idag har varit värst då inte ens tampong och binda hjälper! :( Skedde strax efter min op..kan tillägga att jag tidigare alltid haft regelbunden mens i max 5 dagar.. Lite orolig.. är detta normalt? Någon som varit med om samma? :(
Sortera efter

Längtansfull
Kvinna ·

gamerdream
Kvinna ·
shockad kropp? :O ring Vårdcentralen och be om Premolut Nior.

MissPS
Kvinna ·

MissPS
Kvinna ·

Nervo
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Det finns de kvinnor som får en rubbning i menstrationen efter en operation.
Jag trodde jag had ehaft det, men det var min p-stav som började spöka efter 2 års tid, så jag bytta preventivmedel. Kan det vara något sådant med det prevetivmedel som du använder?
För min del hände det i samband med operationen också utan det ens var med operationen o göra.

Tyson123
Kvinna ·

hhej
Kvinna ·
Det finns de kvinnor som får en rubbning i menstrationen efter en operation.
Jag trodde jag had ehaft det, men det var min p-stav som började spöka efter 2 års tid, så jag bytta preventivmedel. Kan det vara något sådant med det prevetivmedel som du använder?
För min del hände det i samband med operationen också utan det ens var med operationen o göra.