Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
aishax2

aishax2

Kvinna ·

Har ni alla som gjort op på Proforma betalt 34000?

Bröstförstoring

hej tjejer ja som rubriken lyden  Har ni alla betalt 34000kr för en bröstförstoring på proforma eller la ni till försäkringen om kapselbildning för 37000kr.. hur stor är risken att man får kb?

kram och tacksam för svar!!

9

Sortera efter

Vanessa88

Vanessa88

Kvinna ·

Ja tycker de är värt att ta försäkringen, 3000 är ju ingenting emot 20000 lr vad de skulle kosta att fixa. Har hört att 1 av 10 får, om de stämmer vet ja inte =P

Gilla
dalatös

dalatös

Kvinna ·

5-8% drabbas av kb, jag tog det inte för jag tyckte procenten var så låg.

Men då får jag ju betala 20 tusen om jag drabbas av det :)

Gilla
Lovely Lily

Lovely Lily

Kvinna ·

Oh jäklar vicket bra pris! Klart du ska ha försäkring, vi lever ju i försäkringarnas land ;) Ärligt talat så är det ju småpengar i sammanhanget. Hur länge gäller den? Min gäller bara i ett år vilket jag tycker är snålt! ;)

Gilla
Mullemulle

Mullemulle

Kvinna ·

Jag betalade 45 000. 42000 för att jag valde anatomiska och 3000 för försäkring.

Gilla
Ramlösa76

Ramlösa76

Kvinna ·

Är det bara Mentor som ingår för 34'??

Gilla
Roos

Roos

Kvinna ·

Jag valde att ta försäkringen så 37.000 betalade jag.

Ramlösa76: Ja Mentors coh 1 ingår.  coh 2 kostar 3000 extra och Allegran 8000 extra :)

Gilla
aishax2

aishax2

Kvinna ·

men ja känner nog att det inte är värt att reskera för att sen betala 20000 extra :S hällre lägger ja till 3000 :D tänk om jag är den där procenten som får det =( men inget negativt tänkande nu haha.... me me då lägger jag 3000 extra :D  tack för svare tjejer :D någon  som orkar förklara vägen till proforma har aldrig varit i stockholm inna och ja kommer med tåg från gbg. vad står det på pendeln o vilken station ska ja av =? kramisar till lla er tjejer som svarat mig

Gilla
3lin

3lin

Kvinna ·

Betalade 40.000 för mina. Kapselförsäkring för 3000 sen coh 2 som också kostar 3000 extra. :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag tror Örjan sa att deras kapselförsäkringen gäller för 2 OP inom 3år.. Jag tog den, men jag ska lyfta, ha allergan o.s.v så min nota slutar på 75.000:-
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem