Anonym användare
Har testat med 200 ml ris i bh:n - det känns enormt!! Blir brösten så galet stora av så "lite"?
Jag har konsultation på lördag och har börjat prova med lite "rispåsar" i bh:n för att få en uppfattning om jag vill ha implantat eller inte (ska göra lyft). Vill inte fatta ett impulsbeslut där. Men nu när jag lägger i 200 ml för att testa lite så upplever jag att brösten blir enorma! Jag ser inget annat än ett par bröst... Så vill jag verkligen inte ha det! Men samtidigt tror jag att jag kommer bli väldigt platt (och olycklig för det) om jag inte lägger in något alls. Börjar bli så nojjig!
Ni som har gjort lyft + förstoring - testade ni med rispåsar före? Och går det att jämföra med hur det verkliga resultatet blev? Vad hade ni för storlek innan och hur mycket la ni in?
Sortera efter

hannajo
Kvinna ·

hallon1-9
Kvinna ·
Hej, jag vet inte hur du gjort hittils men tänk på att "platta" till rispåsarna lite. Som en tjock "Tekaka" nästan. Sedan får du liksom forma till rispåsen runt/över ditt eget bröst.....det är nog det närmaste man kan komma med ris i alla fall. Men tänk på att riset är fastare i konsistensen än implantat. Mina bröst är fortfarande "svulllna" efter operationen. Men jag tror att det är ganska likt det jag testade med riset. Fast formen är bättre nu då, tack och lov...Tänk på att ta bort ca 50cl också om du planerar att lägga bakom.

Nelle31
Kvinna ·

Anonym användare

Silicon dream
Man ·

Whatsername
Kvinna ·
Vatten fick jag tips om att använda :) Det är lätt att forma när det väl läggs i bhn man ska ha. Fick höra av min kirurg att det bästa var vatten i en riktigt tight sportbh.

Anonym användare
Testade först med vatten, men det blev lite knöligt (fick inte plats i bhn). Ska testa och lägga det "på" bröstet istället. Tur att ni finns tjejer och förklarar för mig som har noll koll ;)

Whatsername
Kvinna ·

Anonym användare
Om du använder ris så pressa ur luften ur påsen så det blir vakum sen formar du riset som en kupa och lägger på ditt bröst

Anonym användare
Om du använder ris så pressa ur luften ur påsen så det blir vakum sen formar du riset som en kupa och lägger på ditt bröst
Tack så mycket! Har dock varit på konsultation i helgen och fått testa med riktiga implantat i bh:n :) Vi kom överrens om 220 cc efter att jag hade sett 3D-bilderna :D
Springer här hemma med ris i bh haha
man känner sig lite dum men man fär en liten uppfatning hur det kommer se ut sen.
har provat olika kläder hemma för att se hur det ser ut :)