Anonym användare
Hej vad tror ni om ett minilyft o 450 högprofil "bilder"
Vore kul och höra vad ni tycker,någon annan som kanske gjort ett minilyft.
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·

Anonym användare
JennyJones-jo lite lika va vi allt.
Är du annars nöjd med resultatet?
Är lite nojjig att det inte ska räcka med ett minilyft....minns du hur mycket häng du hade?

Opticruise
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare

Maljoe
Kvinna ·
Du är i goda händer kan jag säga :-)
Jag OP.ade mig hos Ivan i januari & var inte helt olik dig , förutom att jag jag hade olika stora bröst.
Ivan gav goda råd vad han ansåg skulle bli bäst för mig & jag är såååå nöjd med resultatet.
Meningen var att ett mimilyft skulle räcka, men det blev ankarlyft ändå :-), men som sagt jag är så glad att jag följde hans råd både gällande lyftet & storleken :-)
Lycka till !!!

Anonym användare
Maljoe-Skönt att du va nöjd med Ivan.Har du op två gånger eller bestämde sig Ivan för ankarlyft på op dagen?
Jag är sååå nojjig att minilyft inte ska räcka.Hadde du mycket "häng"?
Kul att du är nöjd hoppas bli detsamma👍

Anonym användare
Undrar lite samma som sandra29 nu Maljoe: Ändrade Ivan på op-dagen vad som var bestämt sen innan?? Hur blev det isf med kostnaderna??
På konsultationen sa hon till mig att jag inte behövde lyft & när Ivan tittade på mina bilder sa han oxå att jag inte behövde nåt lyft utan rekommenderade en vanlig bakomplacering...men NU börjar jag tvivla!! sandra29: Har Ivan sagt att han tycker lyft?? Tycker att vi har hyfsat lika utgångsläge.....ska du lägga framför lr bakom??

Anonym användare
19Carro81-När jag va på konsultationen sa hon att jag va ett gränsfall men att ett minilyft kan vara bra,hon tog kort och jag hörde av mig efter en vecka då dom sa att Ivan har godkänt mig föe ett minilyft och förstoring.Om jag inte minns fel så står det på deras hemsida att priset som sägs på konsultationen ska gälla.Mätte dom dig på konsultationen?Jag ska lägga bakom jag har fått för mig att det är det bästa om man i framtiden skulle vilja ha fler barn.🙂

Anonym användare

Anonym användare
Jo man blir ju lite smånojjig....det som skrämmer mig mest är nog narkosen sist jag blev sövd mådde jag inte alls bra...men det blir la väl.
Nu börjar vi närma oss september och snart är det dags att bli kvinna haha ,du är ju först ut lite nervös kanske?Precis börjat jobba igen efter semestern och nästa vecka blir det grekland😀jobba tre veckor och sen op med tre veckors ledighet..härligt om smärtan inte blir allt för jobbig.
Hör gärna av dig efter din op.......om du fortfarande kommer besöka detta forum..man har ju blivit lite smått beroende.

Anonym användare
Medhög profil som du valt& framförplacering kan du med största sannolikhetundvika lyft helt. Problemet med ditt kirurgval är att dudåblir påtvingad Nagor, vilket då betyder ökad risk för båda sorters rippling.

Anonym användare
Tror du inte att det är smartare att välja bakom om man skulle få för sig att skaffa mer barn i framtiden?Nagor?Om jag inte tänker helt fel så blir det mentor.

Anonym användare
Gör ingen skillnad med själva placeringsvalet på så sätt, amningsförmågan kan endast skadas vid lyft, snitt runt vårtgård eller borttagning av vävnad. Däremot finns då risken för DB & undermuskelhäng vid framtida bröstförändringar som sker vid graviditet & amning vid bakomplacering.
Nagor använder Ivan vid framförplacering, vilket höjer risken både för tractionrippling & vanlig ripping. Detta då de har grövre textuering som då kan växa fast i vävnaden & nypa tag, vilket skapar små bucklor som kan hamna över hela bröstet.
De har också ett tjockare hölje som ger grövre rippling, kombinerat med mjukheten som lättare veckar sig. Väljer du framförplacering bör du vara väldigt rak med implantatvalet.

Anonym användare