Jossefine
Kvinna ·
*Helkroppsbild* 750 UHP
Hej! Jag fick en förfrågan om en efterbild (helkroppsbild) nu efter min andra bröstförstoring. Just nu är jag nöjd, men vet att det händer mycket med brösten framöver, så hoppas på ett bra slutresultat :) skulle inte skada om dem skulle bli lite större ändå, men jag är kanske lite storleksblind också, haha. Vad tycker och tänker ni andra? :)
Sortera efter

East Newbie
Kvinna ·
Super fina! :)
Gilla

kiss
Kvinna ·
Riktigt snygga bröst och kropp! Grattis
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Blää, önskar jag kunde se!!! <3 stora boobs.. försöker bestämma mig mellan 600 och 650 cc tills på torsdag men det är typ omöjligt haha... vet ju att alla nästan vill ha större och jag har nästan ingen egen vävnad så jag tror inte det kommer bli såååå stor skillnad mellan dem... HATAR BESLUTSÅNGEST!!
Gilla

Jossefine
Kvinna ·
tack :)
bigboobies jag tycker inte dem känns så stora, men dem är väl över medel antar jag :P jag hade också världens beslutsångest, bestämde mig typ 5 min innan OP. velade mellan 750 och 800. men dem där 50 som är skillnaden (som du också velar mellan) gör ingen skillnad. så om jag var dig sklle jag välja 650, om du nu vill ha stora bröst :) jag skulle kunnat tänka mig 800 också, men har ingen jätteångest över att jag inte tog det, eftersom det knappt skulle synas. och redan nu är brösten nästan lite ivägen i armhålan, haha. så jag är ändå nöjd :) Men jag håller med dig, älskar verkligen stora bröst!
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Jag tror det blir 650! som sagt, spelar ju ingen JÄTTEstor roll igentligen men det känns ju så! Hoppas dem går in i mina små bara :O!!! Kul att vi har samma kirurg ^^ vad sa han när du ville ha så stora?:P
Gilla

Jossefine
Kvinna ·
nej men kör på det :) haha han tyckte först att jag var lite knäpp, antar jag, haha. men sen när vi började mäta och kolla på mina bröst så tyckte han själv att 700 skulle vara bra, 750 var väl på gränsen av vad han tyckte kändes bra. Och när jag surrade om 800 så hade han inte så mkt att säga. Han tyckte att det skulle bli för stort, men om jag ville så skulle han operera in 800. Hur som helst lyssnade jag mer på honom på slutet, och tänkte att jag hellre har lite för små än för stora bröst, plus att jag vill leva med dem många år, så då blev det 750. Och Örjan verkade tycka att det var ett bra val ändå :)
Har sagt något om storleken som du velar mellan nu? Har han nämnt något om att det är stoora bröst? ;)
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Haha jag kan tänka mig det ;) men va schyst att han ändå kunde göra som du ville!! Ne asså när jag kom dit så frågade han och jag sa att jag ville ha stooooora och MINST 500, jag fick prova 550 och sen 600 men nu vill jag ha större och 600 var hans förslag så 50 cc borde ju inte göra så jättestor skillnad för honom =) hoppas jag :P Jag är ju rätt lång så jag kan ju bära upp det lixom tyckte han, mailade honom igår men har inte fått svar än, vet inte om jag har rätt mailadress(?) annars ringer jag dit imorgon =)
Gilla

Jossefine
Kvinna ·
Jag tror absolut du kan bära upp 650 med din längd :) dem kommer säkert bli stora eftersom du har B-kupa nu, och jag var i princip helt platt. Så kan tänka mig att du får jättesnygg storlek :)
Nej jag tror absolut inte han säger nej till 650, så länge han menar att det verkligen får plats på dig och att det kan ge ett snyggt resultat :)
Ibland tar det någon dag innan han svarar, och då brukar han ringa upp, så du har säkert mailat till rätt adress, bara att han inte haft tid att svara ännu :)
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Oja du är storleksblind, dina bröst är större än dina lår och rumpa🤭 Kolosala bröst men snygga! Kyra på dig 👍
Gilla

Jossefine
Kvinna ·
haha ja du har nog lite rätt via_dolorosa, jag är medveten om att jag antagligen är storleksblind, och jag vet inte varför, haha. Men skönt att höra att du tycker dom ser stora ut, det var det jag ville uppnå nu med min andra operation :) Även fast jag inte själv tycket dem är sååå stora :P
Gilla

Marina
Kvinna ·
Eftersom du nu frågar, så tycker jag personligen att formen är vacker men att det hade varit ännu finare med ca 50-60% av volymen, med tanke på din övriga kroppsbyggnad.
Detta säger jag dock inte så mycket för dina "öron", som för att inte alltför mycket uppmuntra alla osäkra att ta större implantat än de egentligen tänkt sig, eftersom "alla andra ju verkar...".
Stora implantat = stora bekymmer, säger många kirurger och det kan lika gärna vara så att "less is more", så mitt råd lyder: välj utifrån dina egna förutsättningar, din personlighet och hur du tror du kommer att trivas i ditt eget liv med de bröst du skaffar.
Gilla

Jossefine
Kvinna ·
Tack för dina åsikter! :) Självklart ska man inte uppmuntra folk att ta det större, om dem verkligen inte känner för det. Man kan lika gärna ångra sig att man får för stora istället för för små bröst, och det tror jag personligen är värre psykologiskt (eftersom man antagligen redan är van med att leva med "för små" bröst och därför vill göra om dem, och man vet hur det känns). Tyvärr ångrade jag ju mig med att dem var för små från början, och det känns som det är ganska många som gör det. Men jag skulle hellre ta mindre än för stort, om jag var osäker. Och jag var extremt mycket mer osäker vid min första operation, men känner ändå att det var bra att jag inte "kastade" mig ut med för stora implantat från början. Som sagt funderade jag på att göra större bröst i över 2 år, och var nu helt säker på vad jag ville ha, och självklart är jag medveten om alla ökade risker för olika komplikationer. Men man får helt enkelt väga upp allt och se vad man kommer fram till.
Jag blev väldigt mycket mer nöjd nu iaf :)
Gilla

daria
Kvinna ·
wow så snygga och Så STORA!!! känner du implantaten eller har du synliga kant?? jag vill bytta mina till minst 600.. SNYGG KROPP DU HAR ! GRATTIS
Gilla

Jossefine
Kvinna ·
Tack så jättemycket daria :)
Ja just nu är ju kanterna ganska synliga och man känner implantaten ordentligt, men jag tycker det är snyggt så jag hoppas det inte försvinner för mycket nu när dem ska läka :P Jag är nog lite väl extrem i vad jag gillar, men jag gillar verkligen fake-looken, och därför gillar jag också att brösten verkligen är markerade. Men tror inte det är många som håller med mig, och det är inte så konstigt :) Andra personer menar nog att det inte alls ser bra ut men att det är så synligt, men det är för min skulle jag opererat mig och jag är än så länge nöjd så det är väldigt skönt :)
Gilla

Matbjo
Kvinna ·
Hur kan jag se bilden? Jag är så nyfiken då jag ska lägga in 750cc, har nu 550 cc.
Mvh matilda
Gilla

Jenny8203
Kvinna ·
Matbjo skrev:
Hur kan jag se bilden? Jag är så nyfiken då jag ska lägga in 750cc, har nu 550 cc.
Mvh matilda
Gilla