Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Emekar

Emekar

Kvinna ·

High profile 350 eller moderate plus 275

Bröstförstoring

Jag var på konsultation hos Örjan på proforma igår och är så osäker på vilken storlek jag ska ta. Jag är 168 lång och väger 57 kg. Vill ha proportionerliga bröst som ser naturliga ut, utan att bli för små. Jag har ammat två barn, men har ju haft små bröst så dem är inte hängiga, aningens tomma upptill bara. Fick två alternativ på storlek. Mentor runda bakom muskel high profile 350 Mentor runda bakom muskel moderate plus 275. Har hört att man i princip alltid ska gå på den större storleken, men är rädd att det upplevs som för "putigt" och att dem hamnar för högt upp. Vad tror ni? Sååå tacksam för era inputs.

8

Sortera efter

FloEmi

FloEmi

Kvinna ·

Synd du är så ny så du inte kan se bilder. Svårt att säga när man inte kan se bild på din kropp heller.
Gilla
Emekar

Emekar

Kvinna ·

Ja jag vet inte hur långt tid det tar innan man kan se bilder :/ Är du nöjd med dina? Vad var du ute efter för resultat? Såg att du har high profile :)
Gilla
FloEmi

FloEmi

Kvinna ·

Få bort häng har 4 barn så mina bröst va urammade och saknade över pol å hängde som trötta hund öron.
Gilla
Roxara123

Roxara123

Kvinna ·

Jag har förstått det som att relativt mycket av storleken försvinner ju bakom muskeln så det blir ju mindre än ristestet. Jag ska välja mellan 400 och 450 anatomiska och kommer göra den större storleken. Men jag känner ju mig själv bäst och är av den personligheten att mycket vill ha mer =) Sen kan man alltid ha sportbh och mindre tight top vid mer diskreta tillfällen. :D
Gilla
Emekar

Emekar

Kvinna ·

Ja precis, har läst att kroppen sväljer en del. Ska testa ristestestet, var även någon som skrev att sirap i påsar var väldigt bra, låter lite kladdigt bara ;)
Gilla
Roxara123

Roxara123

Kvinna ·

Haha, det lät dock som en ypperlig konsistens! Riset kan ju bli lite knöligt :D Då blir det att baka mycket sirapslimpa sen haha :D
Gilla
Emekar

Emekar

Kvinna ·

Nu kan jag se dina bilder! Wow vilket drömresultatet. Grattis till det :) hoppas på detsamma.
Gilla
FloEmi

FloEmi

Kvinna ·

Broms bilder ja men inte oklädda detta kräver silver. Tack
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem