justmee
Man ·
Hjäälp är 350 cc för stort?!
Hej!! ska göra bröstförstoring + lyft 1/8 & har sån storleksnojja... är 175 cm lång ca 70 kg.. har en stor B/ liten C idagsläget å undrar hur stort 350 cc skulle bli på mig?! nån som haft "samma utgångsläge" i kupa å lagt in det?? vilken bhstorlek fick ni sen? vet att det är svårt att säga eftersom jag inte lagt ut nån bild men ändå skulle va tacksam för svar!!
Sortera efter

Sthlm_sc
Kvinna ·

Juli11
Man ·
Jag är 174 och vägde vid min första op 74 kg (väger tyvärr lite mer nu) och jag la in 375 cc. Det blev inte för stort. Jag har tom lagt in mer nu (500 cc)

Blomma88
Kvinna ·

Eva82
Kvinna ·
Jag är 172 cm, väger 60 kg, ganska breda axlar och höfter. Lade in 350/325 och hade 75a/b. Fick större än 75D.
I mitt tycke alltför stort. Såg inte naturligt ut på mig, men hur det blir är så individuellt. Har nu bytt till 240 cc och
har storlek 70/75D. Är inte litet och ser inte onaturligt ut heller.

justmee
Man ·

justmee
Man ·

Miss_V
Kvinna ·
Jag är 174 cm och har lagt in 375 hp, hade liten 70 c innan op. Tror inte att det blir för stort på dig, mina känns lagom och jag väger mindre än dej. Sen försvinner väl lite vävnad om du ska lyfta också? Har bilder om du vill titta!

justmee
Man ·
Jag är 179 och väger 59 kg. Har Allergan 415 HP TSF. Hade B kupa innan. det är inte alls för stort på mig :) Vet inte riktigt vad jag landar på för storlek nu.