Glittertjejen
Kvinna ·
Hjälp. 171 cm lång, 400cc eller 450cc
Jag ska operera mig nästa Måndag och börjar bli osäker på storleken jag valt. Testade först 450cc och tyckte det såg bra ut, testade 500 cc men det var för mkt. Testade sen 450cc och tyckte det såg bra ut till min kropp. 171 cm och väger nu 64 kg. Ska dock ner till 58 igen. När jag berättar för vänner om storleken jag valt får jag reaktioner som "åh jääävlar!!!" Så blir lite orolig att det kanske är för mycket? Tyckte ändå det såg bra ut till min kropp.. mina bröst jag har nu är bara tomma påsar efter en graviditet, så borde väll inte bli så stort ändå. Medium profil.
Sortera efter

linaK
Kvinna ·

Anonym användare

Våga-2014
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·
hej om jag vore dig så skulle jag ta de stösta cc du kan ta tänk att du betalar ju ändå en hel del pengar jag e bara 156 lång å har 500cc extra höga å e sjukt nöjd kolla om du vill :) stort lycka till guman kram kram

turisten
Kvinna ·
Strunta i vad dina vänner tycker, det är du som ska leva med brösten och inte dom. Jag har en väninna som har nästan identiska mått som du och har 400, hade A-kupa innan. På henne ser 400 i kläder ut som om hon inte var opererad. I bikini/naken ser de större ut och och där är det nog 50/50 om hon är opererad eller bara har bra gener.

Steelin
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

Anonym användare

Steelin
Kvinna ·

Carro9393
Kvinna ·
Tror det skulle passa bra med 450 cc på dig :). Jag är också 171 cm och jag har 350 cc.. Och nu vill jag ha större. Vill byta till MINST 450 cc..

Anonym användare

Våga-2014
Kvinna ·

Glittertjejen
Kvinna ·

CitadellBoobs
Kvinna ·
Jag är 173 cm, väger 60 kg och har lagt in 440 cc hög profil. Kände mig panikslagen innan OP då jag fick för mig att det skulle bli helt för stort, men valde det till slut ändå och jag är GLAD att jag gjorde det och inte valde mindre. Det blev alldeles lagom. Jag kan framhäva dem så att de ser riktigt stora ut, men jag kan även dölja dem riktigt bra. Lita på din magkänsla först och främst och naturligtvis din kirurg. Lyssna inte på någon annan, det blir bäst då.
Lycka till! Kram

Glittertjejen
Kvinna ·
Jag är 173 cm, väger 60 kg och har lagt in 440 cc hög profil. Kände mig panikslagen innan OP då jag fick för mig att det skulle bli helt för stort, men valde det till slut ändå och jag är GLAD att jag gjorde det och inte valde mindre. Det blev alldeles lagom. Jag kan framhäva dem så att de ser riktigt stora ut, men jag kan även dölja dem riktigt bra. Lita på din magkänsla först och främst och naturligtvis din kirurg. Lyssna inte på någon annan, det blir bäst då.
Lycka till! Kram

Anonym användare
Bry dig inte om siffror, kupa och cc, känn efter med storleken istället. Det beror helt på vilken kroppstyp du har hur stora brösten kommer se ut.
Jag är bara 163 och har 600cc hp vilket låter stort, ändå är inte brösten gigantiska för jag är ganska muskulös. "Rejäl" som mormor brukar säga 💋 Det är både lätt att dölja och framhäva brösten.

Lady In Red
Kvinna ·
Har en gammal kompis som gjorde sin op för ett par år sedan och hon hade en B-C-kupa innan och ville ha större.

Glittertjejen
Kvinna ·
Har en gammal kompis som gjorde sin op för ett par år sedan och hon hade en B-C-kupa innan och ville ha större.