Jenfa91
Kvinna ·
hjälp! 275 CC eller 300 CC vad tycker ni? *bild före*
Jag står och velar mellan 275 och 300 CC framför muskeln high profile! vad tror ni blir 300 för stort? vill ha ett naturligt resultat man ändå inte för litet..
Sortera efter

Jhalie
Kvinna ·
Det är så liten skillnad på bara 25 cc så det knappt märks, du har ju inte så mycket innan och vill du inte att det ska bli för litet tycker jag absolut du ska köra på 300. Jag tog 465 och var livrädd för att få.två bomber, vilket det verkligen inte blev, de är mycket mindre än jag förväntat mig, så jag är glad att jag inte gick ner i stl.
Gilla

M12
Kvinna ·
Vad har du för bröstbredd och vad är de på implantatet?
Så mätte iaf jag när jag vela på storlek :)
Gilla

Sannaw
Kvinna ·
Jag har ungefär samma mått som dig och tänkte precis likadant, ville absolut inte ha förstora, men jag ville ändå ha en förändring. Jag tog 300 och är jättenöjd för det, dom hade till och med fått vara lite större (fast det blir dem ju kanske sen när muskeln släpper). Tycker att du ska köra på 300, det kommer inte att bli några bomber : )
Gilla

Ciita
Kvinna ·
Jag har funderat precis som du. Var inne på 275cc först, men är nu inne på 300cc istället :) Som sagt, SÅ extremt mycket skiljer det ju faktiskt inte mellan dom så jag tror inte du behöver vara rädd att det blir FÖR stort :) Är heller inte ute efter några jättebomber när jag ska göra mina.
Gilla

Lårplastik
Kvinna ·
Absolut 300. Väldigt liten skillnad. De kommer inte bli för stora, men du kommer ångra dig om du tar 275 och tycker de är för små...
Gilla

Candycane
Kvinna ·
15cc är en matsked, så 25cc är mindre än två matskedar vilket du inte kommer att märka någon skillnad på! Jag hade gått på bredd och put istället :)
Gilla

Lilnatty
Kvinna ·
Jag hade först valt 275cc mellan men var hos Örjan idag och ändrade till 325cc han sa att det nog blir en E kupa efter ;) kolla min sida om du vill se mitt utgångsläge ;)
Gilla

Foffie
Kvinna ·
Ååh välj de större. Jag velade precis som du men valde den mindre storleken 325 cc. Och ingen märker nått! Vilken besvikelse när man ändå opererats och så ser man precis ut som innan när man hade en liten pushup - nu blir det ju bara sport bh, så samma utseende med kläder :(
Gilla

cazziopeia
Kvinna ·
Tror 300 cc kommer bli bra. Jag är ungefär som du i måtten och jag har lagt in 300. De första dagarna kändes det stort men nu känns det inte alls stort utan väldigt naturligt. Jag är sjukt nöjd med storleken. Jag var liiiiivrädd att de skulle bli för stora. Jag var inte ute efter en förstoring i första hand, utan främst fylla ut det jag förlorat genom amning. Och det känner jag att jag har gjort. Lycka till!
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
Jag får nog säga att med ditt utgångsläge så är det nog väldigt svårt att undgå att få en fakelook på brösten oavsett om du väljer 200cc eller 300cc. De ska ju ändå töjas ut till en helt ny size så att säga.
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
Alla har ju olika utgångsläge, så något som ser stort ut på en kan se litet ut på en annan och vice verse. Ta det som känns bäst via magkänslan och titta hellre på put och bredd än på antal cc. Vissa implantat har ju exakt samma put fast är olika breda, det kan skilja mycket cc fastän de står ut lika mycket från kroppen tex. Ja, ni förstår. Jag har ju 275 cc och trivs bra med det. Men jag hade ju en önskan om en diskret förstoring och kände väl snarare tvärtom att jag hade kunnat gå lite mindre i storlek. Men det är ju som sagt väldigt individuellt hur man känner och tyvärr så vet man ju inte hur man kommer reagera förrän efteråt.
Gilla

cazziopeia
Kvinna ·
lilla-My skrev:
Alla har ju olika utgångsläge, så något som ser stort ut på en kan se litet ut på en annan och vice verse. Ta det som känns bäst via magkänslan och titta hellre på put och bredd än på antal cc. Vissa implantat har ju exakt samma put fast är olika breda, det kan skilja mycket cc fastän de står ut lika mycket från kroppen tex. Ja, ni förstår. Jag har ju 275 cc och trivs bra med det. Men jag hade ju en önskan om en diskret förstoring och kände väl snarare tvärtom att jag hade kunnat gå lite mindre i storlek. Men det är ju som sagt väldigt individuellt hur man känner och tyvärr så vet man ju inte hur man kommer reagera förrän efteråt.Gilla

Jossan_80
Kvinna ·
Kör på 300! Då har du valt det större allternativet och därför gjort vad du kunnat för att inte tycka att du valt förlitet i efterhand!
Sen måste du upp i minst 100-150cc för att märka någon skillnad!!
Du funderar på 1/4 storlek de där 25cc kommer inte att märkas! Vill du ha skillnad som syns så får du nog gå upp till 375cc asså 100cc till.
100cc = 1strl ca
Lycka till
Gilla

LadySS
Kvinna ·
Jag har velat fram och tillbaka, ville ha en diskret förstoring. Hade ofta bh som förstorar 1-2 kupstorlekar innan och ville ha det utseendet men mer "äkta" känsla - kudd-BHar syns så väl att det bara är stoppning. Jag var först inne på 225 cc för jag var rädd för bomber, men till slut blev det 300 cc. Väldigt glad för det, ingen som ser skillnad mot mina stoppnings-BHar när kläderna är på. Men naken ser jag mer kvinnlig ut och jag kan bära upp en bikini :-) grymt nöjd att jag inte tog det mindre, se bilder i min profil. Ser större ut på bild visserligen, tycker jag... men gå främst på bröstbredd, 300 cc i hög profil hade vart alldeles för smala på mig tex, hade blivit för stort mellanrum och inget på sidorna. Lite "påklistrad berg-look" lr vad man ska säga :-) Men du har nog smalare bröstkorg än mig om HP är det du ska ha. Lycka till nu tjejen!
Gilla