Välkommen till nya Plastikoperationsforum
viola profilbild

viola

Kvinna ·

24 jul, 2013

Hjälp, 350cc lagom eller litet?!

Bröstförstoring

Ska göra lyft och 350 cc implantat var tanken. Men nu känner jag mig fruktansvärt osäker på storleken. Någon som har samma utgångsläge? Jag är ju inte direkt smal men tänker gå ner 4-5 kilo är tanken. Tänker om jag ska ta 400cc? Jag har 350 egen vävnad. 50cc går väl bort vid lyft och 50cc när jag placerar bakom. Haha höftar lite matematik.. Någon med samma mått?

Sortera efter

idae_ profilbild

idae_

Kvinna ·

24 jul, 2013

lyft gör ju att en hel del försvinner, 350 låter inte så mkt eller jag skulle nog tycka det är mittemellan,varken stort eller litet. men de beror ju på med hur stort du vill ha. Du har ju en hel del egen vävnad och din längd sväljer ju inte så mkt så jag tror 400 kan räcka om du inte är ute efter jätte stora förstårs!;)

0 Gilla

viola profilbild

viola

Kvinna ·

24 jul, 2013

Nej jag vill inte ha bomber. Vill inte berätta det för några heller om op. Men har alltid haft "lite större" bröst och 350 som kanske blir 250 om inte mindre, kanske inte gör så mycket skillnad? Så svårt :(

0 Gilla

viola profilbild

viola

Kvinna ·

24 jul, 2013

Vad tog du? :) Vad blev det för bh skillnad?

0 Gilla

idae_ profilbild

idae_

Kvinna ·

24 jul, 2013

de skulle nog blivit bra med 250 om du inte gjort lyft men i och med de får du ju dra ifrån lite :( och sen ska du ju ha bakom med. fast såg dina före bilder och du har ju jätte fina bröst.- Vad är de du inte gillar med dom? :(

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

24 jul, 2013

Fast det är främst putet som dämpas vid bakomplacering. Jag har haft både framför och bakom och enda skillnaden är put. Man kan inte räkna med att 50cc försvinner. Blir helfel om nån skulle vilja lägga in 100cc tex. Tänk mer 10%.. 
Har kirurgen sagt att han ska ta bort 50cc av ditt egna? 

Vi är nog ungefär lika stora fast jag kanske är lite grövre. Jag har ca 300 egen vävnad. Har 540cc implantat.. 
Tror du kan bära upp mer än 350 om du skulle vilja. 

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem