Rosaboll
Kvinna ·
Hjälp! 400cc eller 500cc bilder ristest!
Hej! Jag har verkligen problem och välja storlek, när jag var på konsultationen bestämde vi 375 cc men nu har jag börjar ändra mig och vill ha uppemot 400cc eller 500cc. Jag har provat ristestet tycker att båda känns bra men är rädd att 500cc kommer bli alldeles för stort när dom väl sitter inne? Vad tycker ni vilken storlek hade ni valt. Tror ni jag kan bära upp 500cc eller blir der alldeles för stort?
Sortera efter

bestlover
Kvinna ·
Tyckte 400 cc var finast på dig, du kan väl annars ta en storlek emellan?
Gilla

Cagi00
Kvinna ·
400 tycker jag ser fint ut på dej :-)
Gilla

Rosaboll
Kvinna ·
Ja jag tror också det ska! Ska nog välja lite mer än 400 bara eftersom den försvinner lite när dom väl är inne :)
Gilla

boobi
Kvinna ·
500 cc tänk på att det kommer försvinna lite bakom muskeln också..
Gilla

boobi
Kvinna ·
Jag har själv 400 och tycker inte alls dem ser stora ut idag när det fallit på¨plats och all svullnad osv försvann så jag ska göra om mina o lägga 500.. Men du skall ju självklart gå ut efter vad du själv vill ha, viull du ha lagom mycket bröst är 400 bra, men vill du ha stora så hade jag tagit 500 .. Jag ser att du är 5 cm längre än mig och väger 3 kg mer så stort skulle det inte se ut på dig om det är det du tänker på?
Gilla

Rosaboll
Kvinna ·
Jag vill ju att dom ska vara stora, men inte så stora så det ser onaturligt ut.. det är därför jag undrar om jag verkligen vågar lägga in 500cc eftersom jag vill inte att de ska se fejk och onaturligt ut...
Gilla

julymum
Kvinna ·
Jag skulle ta 500. Det är riktigt nice :)
Gilla

bojard71
Kvinna ·
Tycker att du ska ta 400!Med tanke på din figur så tror jag att 500 kan bli för stort,kan se onaturligt ut.
Lycka till!
Gilla

Carrooo
Kvinna ·
400 såg finast ut! Men det är ju min smak..
Gilla

Pygme
Kvinna ·
400 såg jättebra ut. Men tänk så här, vilket skulle kännas värst, att de blir lite för små eller lite för stora? Eller varför inte ta 450 om du är osäker..
Gilla

MissCharlotte
Kvinna ·
Inte för att vara sån, men tyckte inte alls ristestet stämde.
Jag testade med det själv en 5dl (500cc) innan min första OP.
Men när jag testade implantaten så såg mer ristestet som jag gjort ut som när jag testade 700cc i implantaten på konsultationen x(
Gilla

boobi
Kvinna ·
Jag har 3 vänner som opat sig nyligen båda har lagt i 500 cc och båda är smala och det ser absolut inte för stort ut , med kläder på så försvinner dem nästan men självklart kollar man topless så är dem ju stora men det är bara snyggt ;)
Gilla

boobi
Kvinna ·
2 vänner skulle det stå :)
Gilla