Trollmamma
Kvinna ·
HJÄLP... 410 eller 380???
Som trådstarten lyder så har jag funderingar på 410 MP eller 380 MP.. Jag vet inte vad jag ska välja... Jag har ristest som jag går runt med men det känns jätte stort.. Jag har då ca 3,75 dl ris.. Men det känns jätte stort på mig..
Jag är 153 cm lång och väger 57 kilo... Jag har rätt stora höfter.. Men jag har idag en utammad b kupa. Kan det vara så att jag bara är jätte ovan vid att ha ristestet och kommer vänja mig sen? Jag antar att ristestet inte blir helt optimalt heller eftersom man inte kan få det exakt som implantatet är..
Någon som har lust att ge sina råd??
Tacksam för svar...
Sortera efter

GoldenHeart
Kvinna ·

Trollmamma
Kvinna ·
jag vill ha ett par som är stora men som fortfarande är propertioneliga med min kropp..så jag vill inte ha några bomber på det viset.. Det ska fortfarande se naturligt ut. Jag vill inte ha effekten av att när nån tittar på mig så får de upp tanken att "hon måste vara opererad". Utan ajg vill mer ha en diskret förstoring som kan se naturlig ut.. Enligt Peter Cosmo så kommer det att se naturligt ut och att det kommer bli snyggt till min kropp.. Jag litar mkt på hans omdömme men jag e fortfarnade lite skraj över att det ska bli för stort..
När jag var gravid med mitt andra barn så hade jag d/e i bh.. Och när jag testade implantatet dock bara 380 MP så kändes det ung samma som jag hade när ajg var gravid. Skillnaden på då och nu är att jag väger 57 kilo och inte 90 - 94 och har ingen stor mage i vägen =)
Men sen så kan jag tänka mig att man vänjer sig fort när de väl e på plats så att säga men det känns fortfarande ovant har gått runt med ristetset hemma ett tag nu och kan inte vänja mig riktigt. =) det e ju bara drygt 1 månad kvar för mig innan jag ska opereras =) längtar som sjutton samtidigt som jag e skraj över vissa saker =)
Du kommer inte märka någon skillnad på 410 MP och 380 MP. Det är bara 30cc skillnad, och den lilla skillnaden syns eller känns inte.
Den största skillnaden på ristestet och implantaten när de väl satt på plats, tycker jag var att ristestet är mycket tyngre att bära på - implantaten väger inte så mycket och känns inte heller tunga när de är i kroppen. Tyngden av riset gör ju också att det känns stort.
Man vänjer sig också ofta väldigt snabbt vid storleken när man gjort en bröstförstoring.
Fundera på vilket resultat du är ute efter. Vill du ha stora, eller lite mindre bröst? I vilket fall så kommer du inte se någon skillnad på 380 MP och 410 MP..