stjärna84
Kvinna ·
hjälp 450 cc eller 500cc
jag bestämmde mig för 450 cc men nu har jag kanske ångrat mig kanske ska ta 500 cc, någon som har velat mellan dessa?
och vad valde?
jag är 171 lång o väger 66. har 200 egen vävnad
Sortera efter

Anonym användare

stjärna84
Kvinna ·
Jag så jävla svårt, men jag hör av mig på facebook efter min operation,, tror det lutar åt att ändra till 500 cc dom säger ju att de försvinner en del när man lägger bakom =)

Anonym användare

stjärna84
Kvinna ·
Jag har valt 500 cc nu får hoppas på att de blir bra =) nu kan ja inte ångra mig

Anonym användare
Det kommer bli super ska du se!! :)
Lycka till!

stjärna84
Kvinna ·
hoppas bara dem inte blir för stora,, hur är det med dina nu, lägger folk märke till dom jätte mycke eller kan man dölja dem med kläder o så?? jag vill ju inte att alla bara ska glo o säga kolla hon har silisar.. man har ju ändå föräldrar möten o så man ska gå på

Anonym användare
Kör på 500

Anonym användare
Tycker de försvinner jättemkt i kläder ifall jag inte har ett tajt, urringat linne typ. Jättelätt att dölja! Sen är det givetvis olika, det jag tycker är lagom kanske du tycker är skitstort. Men vi borde ju få ett liknande resultat i och med att jag också hade 200cc i egen vävnad innan op:en så du kan ju kolla mina bilder.
Det blir absolut inga megabomer iallafall :)

stjärna84
Kvinna ·
Jag tycker dina är perfekta, ser lagom ut, o tycker inte alls att de sur att vara så stora som 500,, men har du kollat på BB??? isåfall hon sanna som var med, hon tyckte jag hade för stora så vill jag ju inte se ut direkt..
Fan linda jag kan inte heller bestämma mig, funderade ju först på 350 men nu väljer jag mellan 400mx och 475mp HJÄLP ! Vi har nog ungefär samma kropp och är lika långa.