Anonym användare
HJÄLP 600cc eller 700cc???
Hej,nån som kan svara,, Jag operera mig om en vecka men är väldigt osäker på storleken.. tacksam för svar..
Sortera efter

Längtar större
Kvinna ·

Anonym användare
Håller med Längtar större....
du verkar vara liten och nätt, och båda dessa två storlekar är väldigt stort för dig.. det är det första ja sj reagerar på:P

Anonym användare
Herregud, ja det kommer bli stort på dej !!
Ungefär som att hej är kommer brösten å jag, men det är ju ditt val.
Själv hade jag nog max med din kropp lagt 500cc.
Vad har du nu för BH-strl nu?
vet du hur mkt som är max för din kropp och din byst? har läkaren sagt nått om de?

Anonym användare

Anonym användare
Okej så du har redan Opat dej en gång?
men om du nu velar mellan dom kan du inte ta 650cc då då? :)

Sugoi
Kvinna ·
Hej Apple87! :)
Kan du inte ladda upp en helkroppsbild på dig med bar överkropp? :) Skulle vara mycket enklare att se vad du har för proportioner då och hur stort som kan bli snyggast på dig enligt oss. Gärna en bild framifrån och en snett framifrån eller nåt. :)
Jag tror 700cc kommer bli väldigt stort, men det är väl förmodligen det du är ute efter så! :) Men lägg hemskt gärna upp en bild så äre lättare att svara!

Längtar större
Kvinna ·
Jag håller med Sugoi, en bild gör det mycket enklare...men ta bort huvudet bara så slipper du känna dig blottad!
OJ! Det var inte mycket inoformation....600 och 700 blir ju jättestort på din lilla kropp. det är min tanke. Men vad ska jag säga? Du verkar ju bestämt dig för antingen eller...vad säger läkaren??