Lillan-87
Kvinna ·
Hjälp! 800cc
Behöver lite hjälp med åsikter och erfarenheter! Jag har nyligen varit på konsultation och provade tillsammans med min läkare ut inlägg som kändes bra, får sen veta att det är 800cc och blir lite osäker.. Är detta för stort? Vill inte se för ”fake” ut. Ngn som har erfarenhet om slutresultat? Jag är 178cm och väger 75kg. Jättetacksam för all hjälp och alla råd jag kan få!!
Sortera efter

Marie
Kvinna ·

Lillan-87
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Så skönt att höra att jag inte är ensam om att behöva en större storlek :) ! Har op tid i feb men är redan helt sönderstressad över siffran i sig! Har du mycket ont, läste att det kändes mer ju större man tog? Jag vill gärna kunna dölja lite med kläder och ändå se naturlig ut, känner du dig nöjd :) ?

Marina
Kvinna ·
Har du gjort ett sk ristest, med ris i BH:n för att få en ungefärlig uppfattning? Du kan läsa mer om ristestet under menyn Artiklar upptill på sidan.
Under menyn Om POF finns också POF-undersökningar, och där har ett antal tjejer svarat på hur de upplevt den storlek de faktiskt fick sedan de läkt klart.

Lillan-87
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
Men ja, 800 cc är inga små implantat och även om man tar ca 10% mindre ris för att simulera 800 cc silikon när det lagts bakom muskeln, så förstår jag om det blev en stor ökning för ögat så direkt. Men det är ändå bra, för ris kan du ta bort när du vill, men implantaten sitter där... Har ni pratat om profilvalet? För ju lägre projektion, desto diskretare blir förstoringen. Det finns en del storlekstabeller du kan kika på i vår artikel om bröstimplantat, se menyn Artiklar ovan. Där kan du se hur de olika profilerna skiljker sig åt i mått.