LOVISAN91
Kvinna ·
27 sep, 2020
Hjälp!! 825 cc eller 925 cc??
BröstförstoringHej! Jag var på konsultation hos Patrik Höijer på NK och ska byta ut mina mentor MX 445. Som jag aldrig varit nöjd med. Det ska bli ett bröstlyft med nya runda implantat. Eftersom jag har relativt stor bröstkorg fick jag förslag på motiva 825 cc eller 925 cc Jag blev lite chokad det låter så stort! Jag är inte silvermedlem ännu så kan inte se bilder. Jag gillar större bröst men vill absolut inte att det ska se extremt ut. Men jag undrar ni som gjort så ”stora”, är ni nöjda? Jag är rädd att det är tungt och att jag ska få ont i ryggen. Ska man ta det mindre eller större? Hjälp !! Jag är 172 cm, 78 kg. Har ett bröstomfång på 85.
Sortera efter
Betty Boop
Kvinna ·
27 sep, 2020
Hej!
Alltså jag har själv inte erfarenhet av den storleken men däremot verkar ju olika kroppar, svälja olika mycket. Själv har jag 510cc idag o de upplevs inte alls stora på mej, kan ha S i sporttoppar osv. Har du en bred bröstkorg så sväljer ju själva bredden på implantaten många cc oxå ju. O ska du göra lyft så försvinner lite av den egna vävnaden oxå väl?
Kirurgerna brukar ändå ha rätt bra koll tänker jag... Prova lägga till ris i nylonstrumpor för att få en liten uppfattning kanske?
Gilla