lindei
Kvinna ·
08 nov, 2012
hjälp beslutsångest! 350cc mp+ eller 375 hp framför
BröstförstoringVet inte vilken strl eller profil jag ska ha. Vill ha ett naturligt resultat som möjligt. Med smal klyfta och inte bolliga bröst som sitter under hakan. Men vill inte ha för breda och platta heller, och inte för stora för min kropp.
Har breda höfter och stor rumpa,men liten på överkroppen. Väger 59 kg. Ska.ner till 54-56 kg är 163cm.
Gud vad svårt det är, rena djungeln.
Någon som har bra förslag?
Sortera efter
Olli
Kvinna ·
15 nov, 2012
Jag slängs fram och tillbaka om jag också ska välja 350 eller 375 men efter ditt beslut lutar det åt 350 då jag inte vill ha onaturligt stora, endast fasta och fina så jag blir av med dess enliterspåsar...
Jag måste bara fråga om det inte gäller som regel att rippling uppstår mer vid framför än bakomoperation? Har jag fel isåfall rätta mig. ska på konsultation på onsdag och hoppas jag blir klokare efter detta.
Gilla
lindei
Kvinna ·
16 nov, 2012
Det stämmer nog att chansen är större till rippling med framför bröst. Har tungt fysiskt jobb, och kan inte riskera muskelpåverkan. Sen tycker jag personligen att framför bröst ser och beteer sig mee naturligt , då man naturligt inte har bröstvävnad bakom muskeln.
Men nu är jag osäker på om jag inte ska gå ner till 300-325 cc istället. Har ganska liten överkropp, med smal bröstkorg.
Vill egentligen bara fylla ut mina tomma påsar. Kanske en stor C liten D.
Vill ju kunna använda mina gamla kläder i strl xs-small
Gilla
Jessa01
Kvinna ·
17 nov, 2012
Nej då, operationen tar ca 1 timme sa han till mig. Jag var där igår och provade implantat nu igen. :) Fan vad jag trött jag blir när jag håller på och velar så! Nu har vi kommit fram till 250 cc framför bröstmuskeln. Runda, textuerade, hög profil.
Vart har du hamnat?
Kramis
Gilla
lindei
Kvinna ·
18 nov, 2012
Hej, ok skönt att du bestämt dig. Jag velar fortfarande, men det blir nog 375cc hög profil släta framför. Mätte han dig? Hur breda är dina bröst och hur breda är dina implant?
Gilla
Jessa01
Kvinna ·
19 nov, 2012
lindei skrev:
Hej, ok skönt att du bestämt dig. Jag velar fortfarande, men det blir nog 375cc hög profil släta framför. Mätte han dig? Hur breda är dina bröst och hur breda är dina implant?Nej, det gjorde han inte! Och jag håller på och tänka på detta så jag tror jag blir tokig! Mitt implantat har bredd på 10,5 betydligt mindre än min egen bröstbredd!
Nu är ju problemet att jag inte riktigt ser vad mitt bröst börjar men om jag försöker mäta med linjal är det ca 13?
Hur är det för dig?
Gilla
lindei
Kvinna ·
19 nov, 2012
Ok det kanske var så att Han såg vilket som skulle bli bra på dig utan att behöva mäta. Jag tjatade på honom pm allt, Han fick mäta, jag ville se bilder på bröst Han hade gjort m.m
Jag har 12,5 cm och mina implantat är 12 cm. Han så att man inte skulle ta större för då kunde kanterna synas.
Jag är fortfarande orolig över att det kommer bli förstort.
Vilken bh storlek tror du att Su hamnar på?
Gilla
Marremyra
Kvinna ·
19 nov, 2012
Jag velar också mellan två storlekar och profil, antingen 370 mx eller 375 mf. Tror det lutar åt 375 mf :-)
Gilla
kissekatten1
Kvinna ·
19 nov, 2012
vad är mx och mf? sorry är helt ny
Gilla
gelehallone
Kvinna ·
19 nov, 2012
du tänker precis som jag gjorde.. att han inte ville ha några badbollar direkt. jag har lagt in 350cc hp och är grymt nöjda med mina. dom sitter absolut inte under hakan. men om jag fick välja nu så hade jag nog valt 375 ist men enbart för att man blir lite storleksblind efter ett tag. nu känns det som dom suttit där hela mitt liv :) lycka till och hoppas du blir nöjd.
Gilla
Marremyra
Kvinna ·
19 nov, 2012
Ha ha jag är också helt ny och novis på alla förkortningar. På mina simulationsbilder så står det 370 mx, tror det är medium och x:er står nog för extra high profil tror jag. Och på min andra bild, 375 mf som jag tror är medium och typ full profil. Ja vet bara att den ena har mer put utåt än den andra ;-) Någon som kan förklara mina bröst bättre än jag? ;-)
Gilla
Anonym användare
19 nov, 2012
Jag har 375 plus profil och trivs bra med dom, jag tycker att de är stora iaf. På bild ser det ut som jag har bomber i urringat :P men i verkligheten ser de inte så stora ut. Jag skulle nog aldrig gå upp till hög profil, då jag mer vill ha en fin klyfta med lite mellanrum emellan brösten. Plus profilen är iaf väldigt fin =)
Gilla
Jessa01
Kvinna ·
19 nov, 2012
lindei skrev:
Ok det kanske var så att Han såg vilket som skulle bli bra på dig utan att behöva mäta. Jag tjatade på honom pm allt, Han fick mäta, jag ville se bilder på bröst Han hade gjort m.m
Jag har 12,5 cm och mina implantat är 12 cm. Han så att man inte skulle ta större för då kunde kanterna synas.
Vilken bh storlek tror du att Su hamnar på?Gilla
Lilnatty
Kvinna ·
19 nov, 2012
Kolla mina bilder :) den storleken skulle passa dig :)
Gilla
lindei
Kvinna ·
19 nov, 2012
Lilnatty skrev:
Kolla mina bilder :) den storleken skulle passa dig :)Gilla
lindei
Kvinna ·
19 nov, 2012
Jessa01 skrev:
lindei skrev:
Vilken bh storlek tror du att Su hamnar på?Gilla
lindei
Kvinna ·
19 nov, 2012
Finabröst skrev:
Jag har 375 plus profil och trivs bra med dom, jag tycker att de är stora iaf. På bild ser det ut som jag har bomber i urringat :P men i verkligheten ser de inte så stora ut. Jag skulle nog aldrig gå upp till hög profil, då jag mer vill ha en fin klyfta med lite mellanrum emellan brösten. Plus profilen är iaf väldigt fin =)
Gilla
Jessa01
Kvinna ·
20 nov, 2012
Nja, inte direkt nervös utan mer uppstressad för att göra alla val. Tror det kommer rejält dagen/kvällen innan.
När måste du bestämma dig över implantat med tanke på att de måste beställa i förväg? 375 cc låte i mina öron väldigt stort, men så tampas jag med mina 225/250 :) Tror det kommer bli kanon på dig!! Den finns en tjej som heter Just me-T här på forumet, sådana bröst som hon har vill jag också ha :):):)
Gilla
Anonym användare
20 nov, 2012
Iindei: Okej va trist att han sa så. Jag är supernöjd med plus profilen och jag kan lätt gömma dom, det syns faktist inte ens att jag har opererat mig om jag inte vill det. I urringat framhävs dom och ser stora ut däremot =D så jag kan välja hur jag vill framhäva dom (om jag vill det över huvudtaget). Väldigt skönt =)
Gilla