Momto3
Kvinna ·
30 jan, 2018
Hjälp!! Bilder på motiva 380 cc och 425 cc efterlyses
BröstförstoringBilder efterlyses på 425 cc ergonomix och round. Och gärna på 380 cc ergonomix också. Velar mellan cc då jag absolut inte vill ha för stora....men har bred bröstkorg (14 i bröstbredd) så vill inte ha för små implantat heller....inte lätt att bestämma.....
Sortera efter
En.vacker.dag
Kvinna ·
30 jan, 2018
Manchester city1
Kvinna ·
02 feb, 2018
Bluerose
Kvinna ·
02 feb, 2018
En.vacker.dag
Kvinna ·
02 feb, 2018
Jag följer också...
Har också 13 i bröstbredd och har blivit rekommenderad motiva round 380cc. Jag har själv 300cc i mina egna, så är lite orolig att de blir för stora.
Sussie
Kvinna ·
03 feb, 2018
Bluerose
Kvinna ·
07 feb, 2018
Jag följer också...
Har också 13 i bröstbredd och har blivit rekommenderad motiva round 380cc. Jag har själv 300cc i mina egna, så är lite orolig att de blir för stora.
Förstår 100% din oro. Jag är också rädd att göra för stora. Är det Demi profilen du blivit rekommenderad? Jag testade olika inlägg på konsultationen (kirurgen valde att inte berätta storlek innan för att jag bara skulle gå på känsla) och då kändes mini-profilen 360 cc skitbra. Demi putade ut som fasen tyckte jag. Det var dock först efteråt som kirurgen så att det var mini-profilen jag fastnade för vilket gav mig hjärnspöken... mini det känns så platt. Jag mailade och frågade kirurgen och hans svar var att mini passar oftast väldigt bra om man som jag har bred bröstbredd och en del egen vävnad som bygger på utåt. Jag tror faktiskt jag landat i att mini blir bra!
rosen1995
Kvinna ·
07 feb, 2018
rosen1995
Kvinna ·
08 feb, 2018
ellinoorNilsson
Kvinna ·
08 feb, 2018
Hej,
Jag har ergonomix 380 cc... Hade ingen egen bröstvävnad från början så hela bröstet är implantat. Jag tycker de ser rätt stora ut nakna men med kläder på är de perfekta o proportionerliga till min kropp...
En.vacker.dag
Kvinna ·
11 feb, 2018
Förstår 100% din oro. Jag är också rädd att göra för stora. Är det Demi profilen du blivit rekommenderad? Jag testade olika inlägg på konsultationen (kirurgen valde att inte berätta storlek innan för att jag bara skulle gå på känsla) och då kändes mini-profilen 360 cc skitbra. Demi putade ut som fasen tyckte jag. Det var dock först efteråt som kirurgen så att det var mini-profilen jag fastnade för vilket gav mig hjärnspöken... mini det känns så platt. Jag mailade och frågade kirurgen och hans svar var att mini passar oftast väldigt bra om man som jag har bred bröstbredd och en del egen vävnad som bygger på utåt. Jag tror faktiskt jag landat i att mini blir bra!
Ja, det är demi profilen. Jag har kontaktat min kirurg och berättat att jag är lite rädd att det blir för stort och han rekomderade mig att komma och prova igen.
Jag ville egentligen också ha ergonomix men han propsade på round. Han trodde att det skulle lyfta upp brösten bättre. Hur är ditt utgångsläge? Har du också lite häng som jag har?
En.vacker.dag
Kvinna ·
12 feb, 2018