Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Momto3 profilbild

Momto3

Kvinna ·

30 jan, 2018

Hjälp!! Bilder på motiva 380 cc och 425 cc efterlyses

Bröstförstoring

Bilder efterlyses på 425 cc ergonomix och round. Och gärna på 380 cc ergonomix också. Velar mellan cc då jag absolut inte vill ha för stora....men har bred bröstkorg (14 i bröstbredd) så vill inte ha för små implantat heller....inte lätt att bestämma.....

Sortera efter

En.vacker.dag profilbild

En.vacker.dag

Kvinna ·

30 jan, 2018

Jag följer denna då jag har 13 i bröstbredd. Jag blev rekommenderad 360cc mini eller 425 cc demi. Så himla svårt att veta vad som blir bra!! Jag lutar åt 360cc faktiskt. Jag tror att mini-profilen kan bli jäkligt snygg eftersom jag ju faktiskt har lite bröst som bygger på utåt så Jag hoppas resultatet blir naturligt fylliga bröst. Det jag är lite rädd för är att få för tight klyfta. Mina bröst går verkligen från utanför bröstkorgen och in i mitten.. Men kirurgen tyckte inte jag skulle gå mindre än 13 för det implantatet kommer följa rundheten på mina egna bröst väldigt bra..
Gilla
Manchester city1 profilbild

Manchester city1

Kvinna ·

02 feb, 2018

Har också 13 cm och fundera på 320 demi men går då ner ganska mycket i bredd. Är det ok tror ni?
Gilla
Bluerose profilbild

Bluerose

Kvinna ·

02 feb, 2018

Jag följer också... Har också 13 i bröstbredd och har blivit rekommenderad motiva round 380cc. Jag har själv 300cc i mina egna, så är lite orolig att de blir för stora.
Gilla
En.vacker.dag profilbild

En.vacker.dag

Kvinna ·

02 feb, 2018

Bluerose skrev:

Jag följer också...
Har också 13 i bröstbredd och har blivit rekommenderad motiva round 380cc. Jag har själv 300cc i mina egna, så är lite orolig att de blir för stora.

Förstår 100% din oro. Jag är också rädd att göra för stora. Är det Demi profilen du blivit rekommenderad? Jag testade olika inlägg på konsultationen (kirurgen valde att inte berätta storlek innan för att jag bara skulle gå på känsla) och då kändes mini-profilen 360 cc skitbra. Demi putade ut som fasen tyckte jag. Det var dock först efteråt som kirurgen så att det var mini-profilen jag fastnade för vilket gav mig hjärnspöken... mini det känns så platt. Jag mailade och frågade kirurgen och hans svar var att mini passar oftast väldigt bra om man som jag har bred bröstbredd och en del egen vävnad som bygger på utåt. Jag tror faktiskt jag landat i att mini blir bra!
Gilla
Sussie profilbild

Sussie

Kvinna ·

03 feb, 2018

Hej, Jag har ergonomix 380 cc... Hade ingen egen bröstvävnad från början så hela bröstet är implantat. Jag tycker de ser rätt stora ut nakna men med kläder på är de perfekta o proportionerliga till min kropp...
Gilla
Bluerose profilbild

Bluerose

Kvinna ·

07 feb, 2018

En.vacker.dag skrev:

Bluerose skrev:

Jag följer också...
Har också 13 i bröstbredd och har blivit rekommenderad motiva round 380cc. Jag har själv 300cc i mina egna, så är lite orolig att de blir för stora.

Förstår 100% din oro. Jag är också rädd att göra för stora. Är det Demi profilen du blivit rekommenderad? Jag testade olika inlägg på konsultationen (kirurgen valde att inte berätta storlek innan för att jag bara skulle gå på känsla) och då kändes mini-profilen 360 cc skitbra. Demi putade ut som fasen tyckte jag. Det var dock först efteråt som kirurgen så att det var mini-profilen jag fastnade för vilket gav mig hjärnspöken... mini det känns så platt. Jag mailade och frågade kirurgen och hans svar var att mini passar oftast väldigt bra om man som jag har bred bröstbredd och en del egen vävnad som bygger på utåt. Jag tror faktiskt jag landat i att mini blir bra!

Ja, det är demi profilen. Jag har kontaktat min kirurg och berättat att jag är lite rädd att det blir för stort och han rekomderade mig att komma och prova igen. Jag ville egentligen också ha ergonomix men han propsade på round. Han trodde att det skulle lyfta upp brösten bättre. Hur är ditt utgångsläge? Har du också lite häng som jag har?
Gilla
rosen1995 profilbild

rosen1995

Kvinna ·

07 feb, 2018

Har inte samma kropp som dig och 11 i bröstbredd. Men har iaf motiva ergonomix 375cc (0.5 cm bredare än min bröstbredd).
Gilla
rosen1995 profilbild

rosen1995

Kvinna ·

08 feb, 2018

Har idag lagt upp bilder hur de ser ut idag 2 år efter op :)
Gilla
ellinoorNilsson profilbild

ellinoorNilsson

Kvinna ·

08 feb, 2018

Sussie skrev:

Hej,
Jag har ergonomix 380 cc... Hade ingen egen bröstvävnad från början så hela bröstet är implantat. Jag tycker de ser rätt stora ut nakna men med kläder på är de perfekta o proportionerliga till min kropp...

Sussie dina ser helt perfekta ut! Är det Demi implantaten?
Gilla
En.vacker.dag profilbild

En.vacker.dag

Kvinna ·

11 feb, 2018

Bluerose skrev:

En.vacker.dag skrev:

Bluerose skrev:

Ja, det är demi profilen. Jag har kontaktat min kirurg och berättat att jag är lite rädd att det blir för stort och han rekomderade mig att komma och prova igen.

Jag ville egentligen också ha ergonomix men han propsade på round. Han trodde att det skulle lyfta upp brösten bättre. Hur är ditt utgångsläge? Har du också lite häng som jag har?

Jag har inget häng men de är så mjuka och vill liksom inte "vara med" utan BH.. Jag börjar fundera på om round kanske skulle vara bättre för mig med... ergonomix känns lite kaka på kaka eftersom mina redan är droppformade naturligt. Jag har en liten 75C idag ( mycket av storleken är bredden inte så mycket bröst utåt)
Gilla
En.vacker.dag profilbild

En.vacker.dag

Kvinna ·

12 feb, 2018

Oj. Såg att min sista kommentar blev upplagd med citatet jag skulle svara på. BlueRose svaret var till dig i alla fall! Nu har jag lagt upp några förebilder på mina urammade små bröst i mitt galleri.. Jag har nog förresten tänkt om gällande ergonomix och vill välja round istället. Jag tänker att det kanske blir för mycket med ett implantat som formar sig som ett anatomiskt när det inte är det jag behöver hjälp med. Jag vill ha mer volym och särskilt upptill...blir det inte lite kaka på kaka att lägga in ett implantat som ytterligare kommer förstärka den "skidbacke" jag redan har?? Jag tänker att formen på mitt naturluga bröst fortfarande kommer finnas framför implantatet...eller vad tror ni?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem