Jenny_88
Kvinna ·
Hjälp?! Blir 450cc stort på mig
Har bestämt mig för att lägga i 450cc runda hp bakom muskel. Så va tror ni, blir det stort på mig. Är 1.60 lång & 52 kg Har ca 200 i egen vävnad!
Va tror ni??
Nån som kanske lagt i ungefär samma mängd? som är i min size :P
Sortera efter

Anonym användare

Jenny_88
Kvinna ·
Hehe okej. Ja hade ju räknat med 350-400 men kirurgen tyckte 450 :) Nästan alla säger att dom skulle tagit lite till hehe så ja får hoppas att det blir jätte bra... Men är du nöjd med hur dom ser ut & så? :D

Sjörövare
Kvinna ·
Har du gjort ristestet? :)
hade varit kul o se hur du ser ut i kroppen! Jag är 162cm, 50kg. funderar på 450 nästa gång.. men rädd att det kommer bli för stort. hur kändes det på konsultationen?

Jenny_88
Kvinna ·
Det kändes jättebra då, men när ja kom hem va ja jätte osäker på att det va för lite/för mycket. Så har varit där igen, testade både 400 & 500 så tycker nog 450 var bäst :) men så svårt & se själv tycker ja, för man blir blind med en gång när man testar alla implantat. Ja kan försöka lägga in en bild när ja gör ristestet i morgon :) Varför ska du göra om? missnöjd med storleken?

Sjörövare
Kvinna ·
Ja det är så svårt, jag var också på konsultation 2 gånger.. men ändå sitter jag här med ett par alldeles för små bröst. Så det är därför jag ska göra om.
Är supernyfiken på hur dina kommer bli efter open! :D
Vore trevligt om du lägger in någon före-bild också. :P men bara om du vill alltså :)

Jenny_88
Kvinna ·
Mrs Pirate: Jag är jättenöjd med storleken :) Ska lägga in bilder så fort ja har tid :)
jag är 168 och har lagt in 425/450, det ser inte stort ut, i bh-affären utbrast expediten att "viklen tur att du inte gjorde stora bröst.." hon menade väl att de var i proportion till min kropp. Jag hade nog gärna lagt in 100 till om jag vetat hur det blev! De är stora utan kläder men försvinner när de är påklädda.