Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jenny_88

Jenny_88

Kvinna ·

Hjälp?! Blir 450cc stort på mig

Bröstförstoring

Har bestämt mig för att lägga i 450cc runda hp bakom muskel. Så va tror ni, blir det stort på mig. Är 1.60 lång & 52 kg Har ca 200 i egen vävnad!

Va tror ni??

Nån som kanske lagt i ungefär samma mängd? som är i min size :P

6

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

jag är 168 och har lagt in 425/450, det ser inte stort ut, i bh-affären utbrast expediten att "viklen tur att du inte gjorde stora bröst.." hon menade väl att de var i proportion till min kropp. Jag hade nog gärna lagt in 100 till om jag vetat hur det blev! De är stora utan kläder men försvinner när de är påklädda.

Gilla
Jenny_88

Jenny_88

Kvinna ·

Hehe okej. Ja hade ju räknat med 350-400 men kirurgen tyckte 450 :) Nästan alla säger att dom skulle tagit lite till hehe så ja får hoppas att det blir jätte bra... Men är du nöjd med hur dom ser ut & så?  :D

Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Har du gjort ristestet? :)
hade varit kul o se hur du ser ut i kroppen! Jag är 162cm, 50kg. funderar på 450 nästa gång.. men rädd att det kommer bli för stort. hur kändes det på konsultationen?

Gilla
Jenny_88

Jenny_88

Kvinna ·

Det kändes jättebra då, men när ja kom hem va ja jätte osäker på att det va för lite/för mycket. Så har varit där igen, testade både 400 & 500 så tycker nog 450 var bäst :) men så svårt & se själv tycker ja, för man blir blind med en gång när man testar alla implantat. Ja kan försöka lägga in en bild när ja gör ristestet i morgon :)  Varför ska du göra om? missnöjd med storleken?

Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Ja det är så svårt, jag var också på konsultation 2 gånger.. men ändå sitter jag här med ett par alldeles för små bröst. Så det är därför jag ska göra om.
Är supernyfiken på hur dina kommer bli efter open! :D
Vore trevligt om du lägger in någon före-bild också. :P men bara om du vill alltså :)

Gilla
Jenny_88

Jenny_88

Kvinna ·

Mrs Pirate: Jag är jättenöjd med storleken :) Ska lägga in bilder så fort ja har tid :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem