Landning
Kvinna ·
04 nov, 2021
Hjälp - blir de större eller ännu mindre? 380 cc
BröstförstoringHej, gjorde en bröstförstoring Motiva Ergomix 380 cc demi för 3 dagar sedan. Och nu är jag så besviken. Tycker storleksskillnaden från mitt utgångsläge (cirka knappt under 300 naturliga bröst) är minimal. De ser bara lite uppsvullna ut. Vill bara gråta. Någon som har erfarenhet av samma? Jag tänker att de kommer att falla ner i fickorna, men svullnaden kommer ju också att gå ner. Så då blir slutresultatet en 75 B eller liten C? Målet var att kunna ha bh utan en massa stoppning och ändå ha synliga bröst, men det här liknar ju ingenting… Upplevde ni att era blivit större eller mindre när ni nått slutresultatet? Menar alltså från dagarna efter operation till 3-6 mån efter.
Sortera efter
Ckop20
Kvinna ·
04 nov, 2021
Sarael
Kvinna ·
04 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
04 nov, 2021
Sarael
Kvinna ·
04 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
04 nov, 2021
Moonbeam
Kvinna ·
04 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
04 nov, 2021
Pennywise
Kvinna ·
04 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
04 nov, 2021
Moonbeam
Kvinna ·
05 nov, 2021
Det stämmer bra MoonBeam, min klinik vill inte tala om vilken kupstorlek jag kunde förvänta mig. De sa att det var omöjligt att avgöra och att olika fabrikat ändå hade olika uppfattning om vad en kupstorlek innebär. Det jag vill skicka med till er som ska bestämma storlek är att visa bilder på vilken storlek/typ ev bröst ni önskar. Alla är inte i min situation, och jag är så glad att de flesta blir nöjda. Men mitt problem tror jag är att: (1) jag var inte exakt genom att t ex visa bilder på vad jag ville ha. (2) Hela mitt liv har människor uppfattat mig som tunn, lättviktig eftersom jag har ett smalt ansikte/axlar. MEN detta är inte sant, jag väger 76 kilo och är 170 cm lång. Tror min kirurg gick på känslan och tyckte att jag var en liten tjej som 380cc skulle passa på, men nej. Jag är stor, och 380 cc försvann på mig. Det var ett stort misstag. (3) Tänk dig allt med kläder. Visst, jag har en söt sexig b/c-cup utan kläder, men det är väl med kläder som gäller? Allt under D-cup riskerar att försvinna under dina kläder. Viktigast att tänka på!
Serena2017
Kvinna ·
05 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
05 nov, 2021
LLL21
Kvinna ·
05 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
06 nov, 2021
Vad tråkigt att höra att det blev fel. Själv är jag också rätt stor. Vill ha lagom stora bröst och vi tänkte 315 cc (Polytech) på konsultationen. Men när jag ser bilder och känner efter vill jag ha större. Tänkte att jag inte ville att det skulle synas på jobbet typ... Men dumt att låta det styra. När man varit mer eller mindre platt är steget stort till ett par små-medelstora. Jag är dessutom stor kring höfter och lår. Ett par större bröst tror jag blir mer proportionerligt. Men hur mycket? Har bokat tid med sköterska på tisdag. Dock kanske det bara blir provning av inlägg och inte 3D? Känns som en stor chansning...
LLL21
Kvinna ·
07 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
07 nov, 2021
Tack för tips och för att du delar med dig. Du är säkert fin naken och mer nöjd än innan? Men jättetrist när man inte haft samma bild som kirurgen. Hoppas att det löser sig och känns bättre för dig framöver. :)
LLL21
Kvinna ·
07 nov, 2021
missk8
Kvinna ·
07 nov, 2021
Landning
Kvinna ·
07 nov, 2021
Jag förstår din känsla. Kände exakt likadant efter min första operation. Jag bytte då från 400 cc till 615 cc, kirurgen tyckte ej mindre så jag inte skulle bli missnöjd igen.
Han sa till mig att för att se skillnad behöver man öka med ungefär 200 cc. Har du pratat med din kirurg. Tror en ökning med cirka 100 cc kommer inte göra den skillnaden du önskar
Jenny8203
Kvinna ·
08 nov, 2021