knasigakarin
Kvinna ·
19 nov, 2023
HJÄLP! bröstförstoring mentor anatomiska på torsdag 23/11
BröstförstoringHej, jag har en inplanerad operation hos Per Windh på Art Clinic nu på Torsdag. De implantaten har rekommenderade mig efter mina förutsättningar var Mentor anatomiska cpg 323, 345cc. Ni som har mentor anatomiska hur upplever ni dom? Är ni nöjda med utseendet? Känslan? Upplever ni dom hårda? Någon som är missnöjd? Vill veta allt. Enligt Per var det dessa som skulle fungera bäst utifrån mina förutsättningar, har inte ens en urammad A-kupa i nuläget. Alltså dåligt med egen vävnad. Har en andra konsultation med Per imorgon då jag tvekar lite kring bredden och därför ska vi mäta igen för att se om det ev. finns utrymme för bredare implantat. Min stora oro just nu är att implantaten ska hamna för långt ifrån varandra, samt att jag ska uppleva att de är alldeles för hårda. Motiva ergonomix verkade inte vara ett alternativ enligt Per. Utan de var dessa han tyckte på mig. HJÄLP
Sortera efter
jocelyn1987
Kvinna ·
20 nov, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
20 nov, 2023
Petra1979
Kvinna ·
22 nov, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
25 nov, 2023
josssie
Kvinna ·
26 nov, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
26 nov, 2023
goldandpink
Kvinna ·
29 nov, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
29 nov, 2023
Linda-Li
Kvinna ·
28 dec, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
28 dec, 2023
Vad roligt att allt gått bra. Jag ska operera mig i februari, och ska sätta in Mentor anatomiska, förmodligen 330cc. Vad menas med CPG 322 och 323. Är det fylligheten.?
Det var inget som diskuterades på min konsultation, och något som jag kommit på i efterhand. Vilka storlekar finns det där.?
Linda-Li
Kvinna ·
28 dec, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
28 dec, 2023
Tack för den informationen. Det kanske inte finns andra mått i just 330cc.
Jag såg ett av dina senare inlägg, efter jag hade kommenterat det här....
Jättetråkigt att du drabbats av ripplings.! Har du pratat med någon som fått liknande problem.? Tänkte ifall det är något som blir bättre med tiden alt går att åtgärda.?
Jag är också tunn upptill, och har väldigt lite egen bröstvävnad, Bh-storlek 75A, och fyller inte riktigt den heller.
Är risken för rippling större om man har lite egen vävnad.?
jocelyn1987
Kvinna ·
28 dec, 2023
Jättetråkigt att du drabbats av ripplings.! Har du pratat med någon som fått liknande problem.? Tänkte ifall det är något som blir bättre med tiden alt går att åtgärda.?
Jag är också tunn upptill, och har väldigt lite egen bröstvävnad, Bh-storlek 75A, och fyller inte riktigt den heller.
Är risken för rippling större om man har lite egen vävnad.?
Har läst här i forumet om andra som fått rippling, försökt leta reda på andra med just mentor anatomiska och rippling också just för att se hur det utvecklat sig för dom. Men tyvärr inte svar i den tråden. Är väl inte så många av dom som är inne här på sidan just nu antar jag.
Jaaa precis, om man har lite egen vävnad så är det större risk för rippling tyvärr. Detta var inget min kirurg varnade just mig för eller förberedde mig på. Så hade inte en tanke på att jag skulle vara extra i ”riskzon”. Implantatet veckar ju sig på något sätt för alla, men har man mer egen vävnad osv innan så täcker ju det implantatet bra och minskar risken att man känner/ser ripplingen.
knasigakarin
Kvinna ·
29 dec, 2023
Är risken för rippling större om man har lite egen vävnad.?Har läst här i forumet om andra som fått rippling, försökt leta reda på andra med just mentor anatomiska och rippling också just för att se hur det utvecklat sig för dom. Men tyvärr inte svar i den tråden. Är väl inte så många av dom som är inne här på sidan just nu antar jag.
Jaaa precis, om man har lite egen vävnad så är det större risk för rippling tyvärr. Detta var inget min kirurg varnade just mig för eller förberedde mig på. Så hade inte en tanke på att jag skulle vara extra i ”riskzon”. Implantatet veckar ju sig på något sätt för alla, men har man mer egen vävnad osv innan så täcker ju det implantatet bra och minskar risken att man känner/ser ripplingen.
Tråkigt att du fått rippling ?
Jag har också mentor anatomiska. Har du bakom eller framför muskeln?
Linda-Li
Kvinna ·
30 dec, 2023
Linda-Li
Kvinna ·
30 dec, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
30 dec, 2023
Hej. Hoppas allt går bra för dig. Är lite nyfiken att höra hur det går. Det är ju några veckor sedan du opererade dig.
Är du nöjd med den storleken du valde.?
Jag är 163 cm och väger 65 kg, och funderar över storleksvalet. Planerar också att ta Mentors anatomiska, i stl 330cc.
jocelyn1987
Kvinna ·
01 jan, 2024
Hej. (Jocelyn1987) Hoppas allt går bra för dig. Är lite nyfiken att höra hur det går. Det är ju några veckor sedan du opererade dig.
Är du nöjd med den storleken du valde.?
Jag är 163 cm och väger 65 kg, och funderar över storleksvalet. Planerar också att ta Mentors anatomiska, i stl 330cc.
Petra1979
Kvinna ·
01 jan, 2024
Vad roligt att allt gått bra. Jag ska operera mig i februari, och ska sätta in Mentor anatomiska, förmodligen 330cc. Vad menas med CPG 322 och 323. Är det fylligheten.?
Det var inget som diskuterades på min konsultation, och något som jag kommit på i efterhand. Vilka storlekar finns det där.?
Petra1979
Kvinna ·
01 jan, 2024