Jero
Kvinna ·
28 jul, 2022
HJÄLP!! före/efter bild ca 395cc??
BröstförstoringOperation om 10 dagar. Ni som har 395cc (eller 400) Hojta till om ni har bilder på eran sida! Hur kände ni när ni såg era första gången? :) Tack på förhand!!
Sortera efter
Jojjsan
Kvinna ·
01 aug, 2022
Hej,
Jag kan inte svara på om detta stämmer men av mycket letande i trådarna samt fakta insamling så verkar det som att isch 10-20% försvinner.
Jag blir själv osäker på om jag ska välja mellan 350 eller 375 men nu funderar jag nästan på ännu större!
Gilla
Jennny
Kvinna ·
08 aug, 2022
395 kan ju se helt olika ut på olika personer, då man har olika stora bröst innan och olika kroppsform. Jag la i 380, och känner att jag absolut inte vill ha nå större (bild finns).
Men min kirurg sa att man snabbt vänjer sig vid storleken så velar man mellan två så ska man ta den större om det inte skiljer mycket i storlek.
Gilla
Jero
Kvinna ·
08 aug, 2022
Nu har jag precis kommit hem från operationen. Så nu är det gjort. Jag har varit sååå nojjig över storleken men jag valde till slut dom större.
Och vaknade med precis den reaktion jag önskade! Jag är så nöjd! Och tror att slutresultatet verkligen kan bli bra!
Ska in och kolla dina bilder.
Gilla
Jennny
Kvinna ·
09 aug, 2022
Vad skönt att du känner dig nöjd! Tror alla nojjar innan, man har ju ingen aning om hur det kommer bli. :) Lycka till med återhämtningen.
Gilla