Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Sandralk profilbild

Sandralk

Kvinna ·

30 sep, 2017

Hjälp! Konsultation 350 cc framför

Bröstförstoring

Har varit på konsultation och vi kom fram till mentor high profile siltex 350 cc, mjukhet 2 framför muskeln. Så klart är jag riktigt osäker såhär efteråt. Jag var helt inställd på bakom då jag trodde att jag inte hade nog mycket egen vävnad för framför. Gjorde ristestet hemma och tyckte då att 250 cc var ok så tänkte då 300 skulle bli bra. Jag vill ha naturligt stora bröst och inte gå upp i klädstorlek eller se "stor" ut pga brösten. Någon annan som har framför? Varför valde ni de eller varför bakom? Någon som har 350 cc? Hur upplever ni dom i storlek? Vad blev de för bh storlek? Någon som ändrat storleksval efter konsultation, blev ni nöjda? Många frågor men hoppas på svar! :)

Sortera efter

F2070 profilbild

F2070

Kvinna ·

01 okt, 2017

Följer. Har också testat 250 hemma o tycker det är tillräckligt. Men ska man gå upp så mkt som till 350 då? Blir inte heller klok på storlek! Varför vill kirurgen lägga framför?

0 Gilla

Sandralk profilbild

Sandralk

Kvinna ·

01 okt, 2017

Jag tror de är bra att gå upp lite eftersom att 10% försvinner i kroppen och dom flesta tycker dom skulle gjort lite större. Tänker att 50 cc extra är rimligt men då är de ju 300 cc totalt. 350 kändes så stort! Han tyckte jag skulle sätta framför för att han trodde de blir finast med minst komplikationer då jag bara vill fylla ut mina urammade bröst. Han så att de är onödigt att skära i muskeln och förstöra den i onödan. Men själv vet jag inte vad jag ska tycka nu.

0 Gilla

Tuttlisaan profilbild

Tuttlisaan

Kvinna ·

01 okt, 2017

Det krävs 100cc för att man ska se någon skillnad. 50cc mer är ingenting man kommer märka om man lägger i. Var inte så rädda för att det "låter" för stort. Fokusera inte på hur många cc det är utan vad ni tror ni kommer trivas i. Personligen så garn jag 400cc och jag var nöjd med dom i början, men enbart när jag var utan kläder, för så fort jag tog på mig kläder så syndes dom knappt. Vill absolut inte att alla ska se att jag har sillisar, men vill ändå fylla ut mina tröjor på ett fint sätt! Testa med ris och gå runt med en hel dag om ni ändå bara är hemma så får ni se hur ni känner :) ni kan ju även be någon ha i ris i påsarna åt er så ni inte vet vad det är för storlek, utan bara se om det är något ni trivs med och då kanske det är mer cc än vad ni tänkt er från början? ;) kram! Önskar er lycka till!

0 Gilla

Sandralk profilbild

Sandralk

Kvinna ·

01 okt, 2017

Du har nog rätt i att man låser sig lätt i mängden för att de låter så mycket. När jag var på konsultationen och orovade fick kag orova 250 och 350 cc. Visste ej mängden men när jag satte i 250 upplevde jag dom för små. Provade större och de såg bra ut, då så han att de var 350 cc. Han sa även att sätter jag framför och för lite så kommer dom åka ner i armhålorna när jag ligger på rygg, vilket inte är fint. Men är ändå så osäker över hans väl av framför. Ärligt talat är de nog för att när jag läser här i forumet verkar bakom vara vanligast. De skrämmer mig lite ;/

0 Gilla

Tuttlisaan profilbild

Tuttlisaan

Kvinna ·

01 okt, 2017

Men har du mycket egen vävnad nu? Eller varför rekommendera han framför?

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem