Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sthlm_sc profilbild

Sthlm_sc

Kvinna ·

03 jun, 2012

Hjälp med storlek, 415 eller 450

Bröstförstoring

Hej. Om två månader ska jag göra min första bröstoperation. Jag har bestämt mig för allergan bakom muskeln. Men velar mellan 415 och 450. Min bröstbredd är 11.5. Bredden på 415 är 12.75 och bredden på 450 är 13 så det skiljer sig inte så mycket egentligen. Jag vill ha lite större än "normalt" men ändå inte att det ska se ut som värsta bollarna. På konstulationen sa han att jag kan bära upp begge för att jag är så lång och har dessutom breda höfter, har vart där en gång till efter det för att prova storlekarna men kan ändå inte bestämma mig. Ska jag gå ännu en gång eller kanske bara bestmma mig? Det känns som att jag redan är "van" med 415 efter att ha stått framför spegeln med dem ett tag. Jag är 179 lång och väger 59 kg.

5

Sortera efter

sourcherry

Kvinna ·

03 jun, 2012

Jag är lika lång som du, jag skulle absolut ta 450 :) Det kommer ändå försvinna 50cc
Gilla

Vanessa88

Kvinna ·

03 jun, 2012

Men om du kollat på andra bilder så har de ju "försvunnit" på dem oxå när de lagt bakom. Antar att du är väldigt smal? Så skulle tagit de lite mindra, inte så stor skillnad på dem men =)

Gilla

Miss_V

Kvinna ·

03 jun, 2012

Jag har 375 och är 174 cm och väger 57 kg, mina ser inte jättestora ut ( ville inte det heller) så di kan säkert ta den större storleken!
Gilla

Sthlm_sc

Kvinna ·

03 jun, 2012

Ja tack så mycket :) Jag vill ju ha lite större än vad som kanske räknas till normalt. Ja det lutar verkligen åt 450, tror att jag skulle Vänja mig alldeles för fort med 415, eftersom jag kände så när jag provade dem Under tröjan. Längtar så mycket till operationen. Har väntat i så många år haha..
Gilla

Sthlm_sc

Kvinna ·

03 jun, 2012

Men är ändå så osäker på storleken. Vill inte ha värsta bollarna heller. Men samtidigt gillar jag när det är lite större som sagt. Han sa även att jag inte har så mycket egen vävnad för han sa att jag va så smal. Men har ändå breda höfter så att det skulle kunna bära upp båda storlekarna. High profile är det ju.. Om jag velar fram till operations dagen så kommer jag nog välja 450. Men skulle vara skönt att sluta vela..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem