Jeanette84
Kvinna ·
Hjälp med storlek! 500/550 Motiva Ergonomix *bild*
Hej!
Jag ska opas om 1,5 vecka av Patrik på L&E och velar om storlek!
Tänkt 500 cc hög profil men börjar fundera på om jag ska öka till 550 för att vara säker på att det inte blir för lite. 50 cc är väl inte så mycket ändå?
Ska ha bakom bröstmuskeln och är kort och mullig med bred bröstkorg.
Fungerade inte att lägga in bilder på mobilen... Har förebilder och 3D-simulering i mitt galleri...
Jag ska opas om 1,5 vecka av Patrik på L&E och velar om storlek!
Tänkt 500 cc hög profil men börjar fundera på om jag ska öka till 550 för att vara säker på att det inte blir för lite. 50 cc är väl inte så mycket ändå?
Ska ha bakom bröstmuskeln och är kort och mullig med bred bröstkorg.
Fungerade inte att lägga in bilder på mobilen... Har förebilder och 3D-simulering i mitt galleri...
Sortera efter

dalkullann
Kvinna ·
Tror absolut du kan välja 550cc. Är du inte rädd att dom blir för stora så är det bättre att ta den större stl då 50cc inte är någon jätte skillnad. Önskar själv jag hade tagit i lite mer. Är inte heller jätte smal.
Gilla

Jeanette84
Kvinna ·
Patrik sa att jag skulle ha minst 500 för att det skulle bli bra på min breda bröstkorg och för att fylla ut. Så kommer inte välja mindre än det! Säkrast att slå till på 550 då! =) Är livrädd för att få db men det skulle inte vara nån fara så länge jag har minst 500cc.
dalkullann skrev:
Tror absolut du kan välja 550cc. Är du inte rädd att dom blir för stora så är det bättre att ta den större stl då 50cc inte är någon jätte skillnad. Önskar själv jag hade tagit i lite mer. Är inte heller jätte smal.
Gilla