Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Soffipropp87

Soffipropp87

Kvinna ·

Hjälp! Mina förutsättningar för 450 eller 500cc hp Motiva Ergonomix?

Bröstförstoring

Hej! Jag behöver verkligen HJÄLP av er alla med synpunkter, åsikter och smakråd! Jag har laddat upp bilder på mina gamla (nuvarande) bröst. På konsultationen på Nordiska Kliniken rekommenderade Patrik mig 450cc Motiva HP (ergonomix) men sa att jag också kunde ta 500cc. Han kommer också att "sy ihop" mina fickor så mkt han kan så jag kan få lite tightare klyfta (väl medveten om att jag har brett naturligt så jag kan aldrig då supertight). En väldigt viktig sak för mig är att de ska kännas så "mjuka" som det bara går. Jag föredrar också "hängande". Gärna så "hängiga" som möjligt, kanske låter konstigt men så är det. Detta sa jag även till Patrik. Så.. 450 eller 500.. Eller annat? Snälla! Smakråd! Ha en skön fredag kära ni!

2

Sortera efter

Soffipropp87

Soffipropp87

Kvinna ·

Puffar lite.. Tankarna snurrar i huvudet och skulle uppskatta lite åsikter från er kloka! Har mailat Nordiska kliniken om 3D-bilderna men ännu inte fått ngt.
Gilla
Tinelia

Tinelia

Kvinna ·

Jag är ju inte silver än, så kan inte se dina bilder. Men jag opade mig hos patrik för ca 2 månader sen. Jag la in 550/590. Han gav mig ingen rekommendation på storlek. Jag fick testa själv genom att sätta på mig bh och lägga in implantat efter tycke. Det enda jag kan säga är att om du vill ha "häng" så kommer du undan med ett större implantat utan att det ser "vulgärt" ut när du har lite urringat.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem